Nr sprawy: ZP.1/2011

 

Zamawiający:

 

Ochotnicza Straż Pożarna Braszowice 

Braszowice 61

REGON: 891516831

tel. kontaktowy: 74 8165-317

Adres poczty elektronicznej: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl

Adres strony internetowej: www.zabkowiceslaskie.pl

 

 

 

SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 

Przedmiot zamówienia:

Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo –gaśniczego  z napędem   4x4 typ GBA 2,5/16  dla OSP BRASZOWICE”

 

 

Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych

na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu

nieograniczonego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

(Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).

 

 

 

 

                                                                                                                           Zatwierdził:

                                                                                                                                ………………….

 

Braszowice, 2011-09-05

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Dostawa fabrycznie nowego  średniego samochodu  specjalnego  pożarniczego, ratowniczo –

 gaśniczego    z napędem 4x4  typ GBA 2,5/16       dla OSP        Braszowice ”

 

 

 I. INFORMACJE o ZAMAWIAJACYM  

 

Nazwa: Ochotnicza Straż  Pożarna Braszowice 

Siedziba: Braszowice 61

REGON: 891516831

Telefon kontaktowy: 74 8165-317

Fax: 74 8155-445

e-mail: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl

Strona internetowa: www.zabkowiceslaskie.pl

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 ( wt. 08:00-16:00)

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA  

    1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego

    2.Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień

       Publicznych  (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).

 

  III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1.Dostawa fabrycznie nowego  średniego samochodu  specjalnego  pożarniczego, ratowniczo –

     gaśniczego  z napędem 4x4  typ GBA 2,5/16   dla OSP   Braszowice”

   Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony

          przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej

          w Józefowie, ważne na dzień składania ofert.

      2. Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.

      3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

          CPV - 34144210-3 Wozy strażackie.

      4. Zakupione rzeczy wymienione w pkt. 1 przeznaczone będą na cele związane z ochroną

           przeciwpożarową.

 

IV. WARUNKI PŁATNOSCI

      Zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi w formie przelewu na konto DOSTAWCY w terminie  

      30 dni od wystawienia faktury .

 

V. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

     ZAMAWIAJACY nie dopuszcza składania ofert częściowych

.

VI. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJACE

      ZAMAWIAJACY nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

VII. OFERTY WARIANTOWE

        ZAMAWIAJACY nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

VIII. AUKCJA ELEKTRONICZNA

         ZAMAWIAJACY nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

IX. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

      Wymagany termin realizacji zamówienia  do: 04 listopada 2011 roku.

 

 

X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA  OCENY   SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

     1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się DOSTAWCY, którzy spełniają warunki określone w         

        art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ.

     2.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się DOSTAWCÓW, którzy

       podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

     3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:

        Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie

        przedłożonych przez DOSTAWCÓW dokumentów na zasadzie – spełnia / nie spełnia.

     4.Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do

         wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych  podmiotów, niezależnie od charakteru

          prawnego łączących go z nimi stosunków. Dostawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić

          zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w

          szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do

         dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu   zamówienia

          (art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

XI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW  

      UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

      1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w  art. 22 ust. 1  

         ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca składa

         następujące dokumenty:

          1.1 oświadczenie do postępowania z art.22 ust.1-  z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2

1.2   wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 (minimum 3 dostawy samochodów pożarniczych z napędem  4x4 o  parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia)

 

       2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia z  

          art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty:

         2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4                 

         2.2  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru, w celu

                wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2  ustawy, wystawionego

                nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

                udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób

                fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt.2  Ustawy

        2.3  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,

               że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał

               przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności

               lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie

               wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału

               w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

       2.4   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub

               Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega

               z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że

               uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

               płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -

               wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o

               dopuszczenie  do udziału  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

      3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez   

         ZAMAWIAJĄCEGO, DOSTAWCA składa następujące dokumenty:

          3.1 opis parametrów techniczno -użytkowych -  z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 5          

          3.2. świadectwo  dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej,

                 wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie

                  k/Otwocka ,ważne na dzień składania ofert. 

 

       4. Pozostałe niezbędne dokumenty:

           4.1. formularz ofertowy- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,

           4.2. parafowany projekt umowy – z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 6,

           4.3 pełnomocnictwo wynikające z wymogów art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych

                 w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia

      Dokumenty wymienione w rozdziale XI winny być przedstawione w formie oryginału lub

   kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do

   reprezentowania DOSTAWCY  we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej

   Jeżeli dokumenty zostały podpisane przez upoważnionego pełnomocnika ,należy do oferty dołączyć 

    właściwe pełnomocnictwo

 

      5. DOSTAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

        5.1. Jeżeli DOSTAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej  

               Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty

               wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

               potwierdzające odpowiednio, że:

              1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

              2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,  składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

                  albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

                  płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

              3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się zamówienie

              4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca       

                   zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.  

                  24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp

         5.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania  osoby lub w kraju, w którym DOSTAWCA ma siedzibę lub

                 miejsce  zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem

                zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym,

                administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio

                miejsca  zamieszkania osoby lub kraju, w którym DOSTAWCA ma siedzibę lub miejsce

                zamieszkania.

         5.3. Dokumenty o których mowa w pkt. 5.1. ppkt 1,3,4) powinny być wystawione nie wcześniej

                niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokumenty wymienione

                w pkt. 5.1. ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

                terminu    do składania ofert.

          5.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem

                na język polski.

 

       6. DOSTAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:

         6.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Dostawcy są

                 zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do

                 reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno zostać dołączone do

                oferty przetargowej.

         6.2. Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych

                przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie , 

                które należy również załączyć do oferty;

         6.3. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres udzielonego pełnomocnictwa.

         6.4. Pełnomocnik podpisuje Formularz Oferty i pozostałe dokumenty Wymagane w SIWZ.

         6.5. Każdy z DOSTAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć

               dokumenty wymienione w punkcie 1 i 2  potwierdzone „za zgodność z  oryginałem”.

               Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

         6.6 Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie

               lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

 

XII.INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z  DOSTAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,  A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z DOSTAWCAMI

       1. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje

            przekazywane będą pocztą, drogą elektroniczną lub faxem. Strona, która otrzymuje dokumenty lub

             informacje pocztą elektroniczna, lub  faksem, zobowiązana  jest bez wezwania strony przekazującej

            dokument lub informacje do niezwłocznego  potwierdzenia  faktu ich otrzymania.

       2. Za datę powzięcia wiadomości uważa się  dzień, w którym strony postępowania otrzymały informacje

            za pomocą poczty elektronicznej  lub faksu

       3. Każdy DOSTAWCA może się zwrócić  się do ZAMAWIAJACEGO o wyjaśnienie treści

            specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  ZAMAWIAJACY udzieli wyjaśnień niezwłocznie,

             wszystkim DOSTAWCOM, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia ,jednak

                nie później niż:

a)      na   6 dni przed upływem terminu składania ofert,

 lub

b)     na 2 dni  przed upływem terminu składania ofert-jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone   w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8

-pod warunkiem ,że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do ZAMAWIAJĄCEGO nie później, niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

        3. ZAMAWIAJACY nie przewiduje zorganizowania zebrania z DOSTAWCAMI.

        4. DOSTAWCY mogą własnym kosztem i staraniem dokonywać wizji terenowej.

        5. Do porozumiewania się z DOSTAWCAMI upoważniona jest następująca osoba:

            Sprawy techniczne     Jacek Górowski  nr tel. 669-025-724

            Sprawy merytoryczne Beata Czerwińska Tel. 74 8165-317

 

XIII. WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM

          ZAMAWIAJACY nie wymaga złożenia wadium

 

XIV. TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ

          DOSTAWCY pozostają związani oferta przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

          Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, ZMIANA LUB WYCOFANIE OFERTY

1.Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej w sposób czytelny pod   

    rygorem nieważności z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki do SIWZ.

           Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniami przez

            przysięgłych na język polski.

       2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

       3. DOSTAWCA może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedna ofertę, która

            musi odpowiadać treści SIWZ.

       4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób upoważnionych do reprezentowania

            DOSTAWCY. W przypadku podpisania oferty i załączników przez inne osoby nie wymienione

            w dokumencie rejestracyjnym DOSTAWCA zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne

            pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii dokumentu poświadczonego za zgodność

            z oryginałem przez notariusza lub osoby upoważnionej do reprezentowania DOSTAWCY,

            wymienione w dokumencie rejestracyjnym. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać

            zakres udzielonego pełnomocnictwa.

       5. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,

            o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

       6. Wszelkie poprawki w treści oferty musza być naniesione czytelnie oraz opatrzone

            podpisem upoważnionego przedstawiciela DOSTAWCY.

       7. Dokumenty oferty stanowiące kserokopie z oryginału musza być opatrzone pieczęcią

          „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez upoważnionego przedstawiciela DOSTAWCY.

       8. DOSTAWCA może wprowadzić zmiany, poprawki lub modyfikacje do złożonej oferty pod  

            warunkiem, że ZAMAWIAJACY otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian,

            poprawek przed terminem do składania ofert, według zasad określonych dla złożenia

            oferty, z dopiskiem „Zmiana”.

       9. DOSTAWCA ma prawo przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę

            z postępowania poprzez złożenie zawiadomienia z dopiskiem na kopercie „Wycofanie”.

       10. DOSTAWCA nie może wprowadzić zmian lub wycofać złożonej oferty po upływie terminu

            do składania ofert.

       11. Część oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu  

             przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a DOSTAWCA zastrzega ich poufność, należy

             umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty”.

             Przez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje  

             technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość

             gospodarcza, co do których przedsiębiorca podjął działania w celu zachowania ich poufności.

             DOSTAWCA nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.

       12. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu (zamkniętej kopercie) oznakowane

             następująco: „Oferta przetargowa na dostawę fabrycznie nowego średniego

             samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Braszowice”

             -nie otwierać przed- 13/09/2011 roku godz. 12:00

             oraz dodatkowo dokładny adres i miejsce złożenia oferty.

             Koperta winna zostać opatrzona  dokładnym adresem DOSTAWCY (pieczęć firmowa), aby w    

              przypadku złożenia oferty po terminie ZAMAWIAJACY mógł ja odesłać bez otwierania

              DOSTAWCY. W przypadku braku ww. danych ZAMAWIAJACY nie ponosi odpowiedzialności za

             zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed              

             wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą

             kurierska - jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

 

XVI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie  w : Urząd Miejski ul. 1 maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie  Biuro Obsługi Petenta ( parter)  w terminie do dnia 13-09-2011  roku,  godz. 12:00

2.       Otwarcie ofert nastąpi w   Urząd Miejski ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie , pok. 16 dnia 13-09-2011 roku, godz. 12:15. 

3. Oferty złożone po terminie będą zwrócone DOSTAWCOM bez otwierania.

4.Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert

5. Sesja otwarcia ofert:

           5.1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert ZAMAWIAJACY przekaże zebranym DOSTAWCOM  

                  informacje o wysokości kwoty, jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

           5.2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji. Po otwarciu  

                  ofert przekazane zastana następujące informacje: nazwa i siedziba DOSTAWCY, którego

                  oferta jest otwierana, cena ryczałtowa brutto, stawka i wysokość podatku VAT, cena ryczałtowa

                   netto, okres gwarancji, warunki płatności

           5.3. DOSTAWCA który nie będzie obecny przy otwieraniu ofert może wystąpić do

                  ZAMAWIAJACEGO z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie

                  otwarcia ofert.

           5.4. Badanie i ocena złożonych ofert dokonana zostanie przez komisję przetargową

                  w części niejawnej postępowania przetargowego.

         6. ZAMAWIAJACY może żądać udzielenia przez DOSTAWCÓW wyjaśnień dotyczących

                   treści złożonych przez nich ofert.

         7. ZAMAWIAJACY poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki  

                  rachunkowe i inne omyłki zgodnie z przepisem art. 87.ust.2 ustawy ,niezwłocznie zawiadamiając

                 o tym DOSTAWCĘ, którego oferta została poprawiona.

         8. ZAMAWIAJACY odrzuci ofertę, która:

            8.1. jest niezgodna z ustawa lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych

                   warunków zamówienia;

            8.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów

                   o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

            8.3. zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

            8.4. została złożona przez DOSTAWCĘ wykluczonego z udziału w postępowaniu

                   o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert

            8.5.zawiera błędy w obliczaniu ceny

            8.6. DOSTAWCA w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na

                    poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3

            8.7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

            8.8. o odrzuceniu ofert ZAMAWIAJACY zawiadomi wszystkich DOSTAWCÓW, którzy

                    złożyli oferty przetargowe.

         

XVII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

         1. Podane w ofercie ceny muszą uwzględniać wszystkie wymagania ZAMAWIAJĄCEGO

              określone w niniejszej specyfikacji oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie

              DOSTAWCA z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami

             dostawy przedmiotu zamówienia.

          2. Cenę  oferty należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

          3. DOSTAWCA ma obowiązek podać w Formularzu Oferty cenę netto i brutto za wykonanie

               zamówienia oraz zastosowaną stawkę i wartość podatku VAT.

          4. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia

              określonego w niniejszej SIWZ, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu,

              o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej  SIWZ.

           5. Cena oferty winna uwzględniać wszelkie należne opłaty, w szczególności cło,akcyzę i podatki –

                 w tym   podatek VAT.

 

XVIII. INFORMACJE DOTYCZACE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ 

            PROWADZONE ROZLICZENIA

          1. ZAMAWIAJACY informuje, że rozliczenia miedzy ZAMAWIAJACYM a DOSTAWCĄ

             prowadzone będą w walucie polskiej (PLN).

          2. ZAMAWIAJACY nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.

 

XIX. KRYTERIA OCENY OFERTY

        1. Kryteria oceny ofert:

            Cena ryczałtowa 100%.

            Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów.

        2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

            Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów.

            Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

            Cn/Cb x 100 x 100% = ilość punktów

             gdzie:

             Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,

             Cb – cena oferty rozpatrywanej,

            100 – wskaźnik stały,

            100% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

 

        3. Wynik:

            Za najkorzystniejsza ofertę uznana zostanie oferta zawierającą najkorzystniejszy bilans

            ceny tj. największą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria.

            ZAMAWIAJACY udzieli zamówienia DOSTAWCY, którego oferta odpowiada wymaganiom

            ustawy PZP i SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

 

XX. INFORMACJA O FORMALNOSCIACH, JAKIE WINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA  PUBLICZNEGO

      1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty ZAMAWIAJACY zawiadamia jednocześnie

          DOSTAWCÓW, którzy złożyli oferty, o:

a)wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres DOSTAWCY, którego ofertę

   wybrano oraz uzasadnienie jej   wyboru, oraz nazwy (firm) siedziby i adresy DOSTAWCÓW,

   którzy  złożyli oferty ,a także punktację przyznaną ofertą w każdym kryterium oceny ofert i łączną

   punktację.

          b)DOSTAWCACH, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne

          c)DOSTAWCACH, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając

             uzasadnienie faktyczne i prawne-jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu

             nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia  albo zapytania o cenę

          d)terminie określonym zgodnie z art. 94 ust 1 lub 2, po którego upływie umowa w sprawie

              zamówienia publicznego może być zawarta

       2.  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty ZAMAWIAJACY zamieszcza informacje,

           o których mowa wyżej na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej

            siedzibie.

       3.O miejscu i terminie podpisania umowy ZAMAWIAJACY powiadomi DOSTAWCĘ

           odrębnym pismem.

       4. Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia

           o wyborze najkorzystniejszej oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania oferta     

           chyba, że zachodzą przesłanki zawarte w art. 94 ust 2.   

       5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez DOSTAWCÓW wspólnie ubiegających się

            o udzielenie zamówienia DOSTAWCY zobowiązani przed zawarciem umowy przedłożyć  

            ZAMAWIAJACEMU dokument (umowę) określającej podstawy i zasady wspólnej realizacji   

            zamówienia. Dokument określający zasady współdziałania wszystkich DOSTAWCÓW wspólnie

            ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zostać zawarty na okres nie krótszy jak termin

           wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ.

       6. W przypadku, gdy okaże się, że DOSTAWCA, którego oferta została wybrana, przedstawił

            w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach

            wynikających z SIWZ, ZAMAWIAJACY wybierze najkorzystniejsza spośród pozostałych

            ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa

             w art.93ust.1

 

XXI. WYMAGANIA DOTYCZACE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA  UMOWY

         ZAMAWIAJACY nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania

          umowy.

 

XXII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANA WPROWADZONE DO

           TREŚCI UMOWY  W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

         1.ZAMAWIAJACY zawrze umowę z DOSTAWCĄ, który przedłoży najkorzystniejsza ofertę

                na warunkach i z uwzględnieniem postanowień przedstawionych w projekcie umowy.

         2.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

           podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu

            zamówienia, w następujących przypadkach:

        a)zmiany terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności , na które strony umowy nie  

          będą miały wpływu lub wystąpienia których, nie przewidywano w chwili zawarcia niniejszej  umowy

        b)zmiana ceny brutto – w przypadku zmiany  obowiązującej stawki podatku VAT.

        c)zmiana zasad dokonywania odbioru.

        d)zmiana umowy wymaga   formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

XXIII. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ

           W niniejszym postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy

           „Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2010 r. nr 113, poz 759 z późniejszymi zmianami).

 

XXIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

            W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień

            publicznych oraz Kodeks cywilny.

 

XXV. ZAŁĄCZNIKI

          Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.

          Załącznik nr 2-oświadczenie o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Pzp

          Załącznik nr 3 - doświadczenie zawodowe

          Załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  

          Załącznik nr 5 – opis parametrów techniczno-użytkowych

          Załącznik nr 6 - projekt umowy.