Nr sprawy: ZP.1/2011
Zamawiający:
Ochotnicza Straż Pożarna Braszowice
Braszowice 61
REGON: 891516831
tel. kontaktowy: 74 8165-317
Adres poczty elektronicznej: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl
Adres strony internetowej: www.zabkowiceslaskie.pl
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia:
„Dostawa fabrycznie nowego średniego
samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo –gaśniczego
z napędem 4x4 typ GBA 2,5/16 dla OSP BRASZOWICE”
Szacunkowa wartość zamówienia
nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego zgodnie z
ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(Dz. U. z 2010 r., Nr 113,
poz. 759 z późniejszymi zmianami).
Zatwierdził:
………………….
Braszowice, 2011-09-05
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
„Dostawa fabrycznie
nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo –
gaśniczego z napędem 4x4 typ GBA 2,5/16 dla OSP Braszowice ”
I. INFORMACJE
o ZAMAWIAJACYM
Nazwa: Ochotnicza Straż
Pożarna Braszowice
Siedziba: Braszowice 61
REGON: 891516831
Telefon kontaktowy: 74 8165-317
Fax: 74 8155-445
e-mail: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl
Strona internetowa: www.zabkowiceslaskie.pl
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00
do 15:00 ( wt. 08:00-16:00)
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie przetargu nieograniczonego
2.Podstawa
prawna udzielenia zamówienia publicznego: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo Zamówień
Publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi
zmianami).
III. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego
pożarniczego, ratowniczo –
gaśniczego z napędem 4x4 typ GBA 2,5/16 dla OSP Braszowice”
Samochód
musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony
przeciwpożarowej, wydane przez Centrum
Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
w
Józefowie, ważne na dzień składania ofert.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy
został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Oznaczenie
przedmiotu zamówienia wedł
CPV -
34144210-3 Wozy strażackie.
4. Zakupione rzeczy
wymienione w pkt. 1 przeznaczone będą na cele związane z ochroną
przeciwpożarową.
IV. WARUNKI PŁATNOSCI
Zapłata za
przedmiot zamówienia nastąpi w formie przelewu na konto DOSTAWCY w terminie
30 dni od
wystawienia faktury .
V. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
ZAMAWIAJACY nie
dopuszcza składania ofert częściowych
.
VI. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJACE
ZAMAWIAJACY
nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
VII. OFERTY WARIANTOWE
ZAMAWIAJACY
nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VIII. AUKCJA ELEKTRONICZNA
ZAMAWIAJACY
nie przewiduje aukcji elektronicznej.
IX. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji zamówienia do: 04 listopada 2011 roku.
X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
1.O
udzielenie zamówienie mogą ubiegać się DOSTAWCY, którzy spełniają warunki określone
w
art. 22 ust.
1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ.
2.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się DOSTAWCÓW, którzy
podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Ocena
spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:
Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie
przedłożonych
przez DOSTAWCÓW dokumentów na zasadzie – spełnia / nie spełnia.
4.Dostawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru
prawnego łączących go
z nimi stosunków. Dostawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
(art. 26 ust 2b ustawy
Prawo zamówień publicznych).
XI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU
POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW
UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
1.W
celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca
składa
następujące dokumenty:
1.1 oświadczenie do
postępowania z art.22 ust.1- z
wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
1.2 wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usł
2.W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z
art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące
dokumenty:
2.1. oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik
nr 4
2.2
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych
oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt.2 Ustawy
2.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
2.4 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że
uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom
określonym przez
ZAMAWIAJĄCEGO, DOSTAWCA składa
następujące dokumenty:
3.1 opis parametrów techniczno -użytkowych - z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 5
3.2. świadectwo dopuszczenia
wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej,
wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
w Józefowie
k/Otwocka ,ważne na dzień składania ofert.
4. Pozostałe niezbędne dokumenty:
4.1.
formularz ofertowy- z wykorzystaniem wzoru -
załącznik nr 1,
4.2.
parafowany projekt umowy – z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 6,
4.3
pełnomocnictwo wynikające z wymogów art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
w
przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia
Dokumenty wymienione w rozdziale XI winny być
przedstawione w formie oryginału lub
kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y)
uprawnioną(-e) do
reprezentowania DOSTAWCY we właściwym rejestrze lub ewidencji
działalności gospodarczej
Jeżeli dokumenty zostały podpisane przez upoważnionego pełnomocnika
,należy do oferty dołączyć
właściwe pełnomocnictwo
5.
DOSTAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
5.1.
Jeżeli DOSTAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania,
potwierdzające
odpowiednio, że:
1)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2)
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu.
3) nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się zamówienie
4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca
zamieszkania
albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w
art.
24 ust. 1 pkt
4-8 Pzp
5.2.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub
w kraju, w którym DOSTAWCA ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych
dokumentów, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sadowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio
miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym DOSTAWCA ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
5.3. Dokumenty o których mowa w pkt. 5.1.
ppkt 1,3,4) powinny być wystawione nie wcześniej
niż 6
miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokumenty wymienione
w pkt. 5.1. ppkt 2) powinny być wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu do składania
ofert.
5.4.
Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem
na
język polski.
6.
DOSTAWCY wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia:
6.1.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego,
Dostawcy są
zobowiązani
ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania
ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno zostać dołączone do
oferty
przetargowej.
6.2.
Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych
przedstawicieli każdego z partnerów w
oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie ,
które
należy również załączyć do oferty;
6.3. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie
określać zakres udzielonego pełnomocnictwa.
6.4. Pełnomocnik podpisuje Formularz Oferty
i pozostałe dokumenty Wymagane w SIWZ.
6.5.
Każdy z DOSTAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć
dokumenty
wymienione w punkcie 1 i 2 potwierdzone
„za zgodność z oryginałem”.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako
wspólne.
6.6 Podmioty występujące wspólnie ponoszą
solidarną odpowiedzialność za niewykonanie
lub
nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
XII.INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z DOSTAWCAMI
ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW, A
TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA
SIĘ Z DOSTAWCAMI
1. W
prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane będą pocztą, drogą elektroniczną
lub faxem. Strona, która otrzymuje dokumenty lub
informacje pocztą elektroniczna, lub
faksem, zobowiązana jest bez
wezwania strony przekazującej
dokument
lub informacje do niezwłocznego
potwierdzenia faktu ich
otrzymania.
2. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały
informacje
za
pomocą poczty elektronicznej lub faksu
3. Każdy DOSTAWCA może się zwrócić się do ZAMAWIAJACEGO o wyjaśnienie treści
specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJACY
udzieli wyjaśnień niezwłocznie,
wszystkim
DOSTAWCOM, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia ,jednak
nie później niż:
a) na 6 dni
przed upływem terminu składania ofert,
lub
b) na 2
dni przed upływem terminu składania
ofert-jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11
ust.8
-pod warunkiem ,że wniosek o wyjaśnienie
treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do ZAMAWIAJĄCEGO nie
później, niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu
składania ofert.
3.
ZAMAWIAJACY nie przewiduje zorganizowania zebrania z DOSTAWCAMI.
4. DOSTAWCY mogą
własnym kosztem i staraniem dokonywać wizji terenowej.
5. Do
porozumiewania się z DOSTAWCAMI upoważniona jest następująca osoba:
Sprawy
techniczne Jacek Górowski nr tel. 669-025-724
Sprawy
merytoryczne Beata Czerwińska Tel. 74 8165-317
XIII. WYMAGANIA DOTYCZACE
WADIUM
ZAMAWIAJACY
nie wymaga złożenia wadium
XIV. TERMIN ZWIAZANIA
OFERTĄ
DOSTAWCY pozostają
związani oferta przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Bieg
terminu związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY, ZMIANA
LUB WYCOFANIE OFERTY
1.Oferta musi być sporządzona
w języku polskim w formie pisemnej w sposób czytelny pod
rygorem
nieważności z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki do SIWZ.
Dokumenty
sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniami przez
przysięgłych
na język polski.
2. Koszty związane
z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. DOSTAWCA
może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedna ofertę, która
musi odpowiadać
treści SIWZ.
4. Oferta
oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób upoważnionych do reprezentowania
DOSTAWCY.
W przypadku podpisania oferty i załączników przez inne osoby nie wymienione
w
dokumencie rejestracyjnym DOSTAWCA zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne
pełnomocnictwo
w formie oryginału lub kopii dokumentu poświadczonego za zgodność
z
oryginałem przez notariusza lub osoby upoważnionej do reprezentowania DOSTAWCY,
wymienione w dokumencie rejestracyjnym. Treść pełnomocnictwa
powinna dokładnie określać
zakres udzielonego pełnomocnictwa.
5. Oferta
powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o
których mowa w treści niniejszej specyfikacji.
6. Wszelkie
poprawki w treści oferty musza być naniesione czytelnie oraz opatrzone
podpisem upoważnionego przedstawiciela
DOSTAWCY.
7. Dokumenty
oferty stanowiące kserokopie z oryginału musza być opatrzone pieczęcią
„za zgodność z
oryginałem” i podpisane przez upoważnionego przedstawiciela DOSTAWCY.
8. DOSTAWCA może
wprowadzić zmiany, poprawki lub modyfikacje do złożonej oferty pod
warunkiem,
że ZAMAWIAJACY otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian,
poprawek
przed terminem do składania ofert, wedł
oferty,
z dopiskiem „Zmiana”.
9. DOSTAWCA
ma prawo przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę
z postępowania
poprzez złożenie zawiadomienia z dopiskiem na kopercie „Wycofanie”.
10. DOSTAWCA
nie może wprowadzić zmian lub wycofać złożonej oferty po upływie terminu
do
składania ofert.
11. Część
oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w
rozumieniu
przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a DOSTAWCA zastrzega ich poufność, należy
umieścić
w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty”.
Przez
tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje
technologiczne,
organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość
gospodarcza,
co do których przedsiębiorca podjął działania w celu zachowania ich poufności.
DOSTAWCA
nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
12. Ofertę należy
złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu (zamkniętej kopercie) oznakowane
następująco:
„Oferta przetargowa na dostawę
fabrycznie nowego średniego
samochodu ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Braszowice”
-nie otwierać przed- 13/09/2011 roku godz. 12:00
oraz
dodatkowo dokładny adres i miejsce złożenia oferty.
Koperta
winna zostać opatrzona dokładnym adresem
DOSTAWCY (pieczęć firmowa), aby w
przypadku
złożenia oferty po terminie ZAMAWIAJACY mógł ja odesłać bez otwierania
DOSTAWCY.
W przypadku braku ww. danych ZAMAWIAJACY nie ponosi odpowiedzialności za
zdarzenia
mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed
wyznaczonym
terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą
kurierska
- jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
XVI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I
OTWARCIA OFERT
1. Ofertę
należy złożyć w siedzibie w : Urząd Miejski ul.
1 maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie Biuro Obsługi Petenta ( parter) w terminie
do dnia 13-09-2011 roku, godz. 12:00
2. Otwarcie ofert nastąpi w Urząd Miejski ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice
Śląskie , pok. 16 dnia 13-09-2011 roku,
godz. 12:15.
3. Oferty złożone po terminie będą zwrócone DOSTAWCOM bez
otwierania.
4.Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia
ofert
5. Sesja otwarcia ofert:
5.1. Bezpośrednio
przed otwarciem ofert ZAMAWIAJACY przekaże zebranym DOSTAWCOM
informacje
o wysokości kwoty, jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5.2.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji.
Po otwarciu
ofert
przekazane zastana następujące informacje: nazwa i siedziba DOSTAWCY, którego
oferta
jest otwierana, cena ryczałtowa brutto, stawka i wysokość podatku VAT, cena
ryczałtowa
netto, okres gwarancji, warunki płatności
5.3.
DOSTAWCA który nie będzie obecny przy otwieraniu ofert może wystąpić do
ZAMAWIAJACEGO
z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie
otwarcia
ofert.
5.4. Badanie i ocena złożonych ofert
dokonana zostanie przez komisję przetargową
w części
niejawnej postępowania przetargowego.
6.
ZAMAWIAJACY może żądać udzielenia przez DOSTAWCÓW wyjaśnień dotyczących
treści
złożonych przez nich ofert.
7.
ZAMAWIAJACY poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe
i inne omyłki zgodnie z przepisem art. 87.ust.2 ustawy ,niezwłocznie zawiadamiając
o tym
DOSTAWCĘ, którego oferta została poprawiona.
8.
ZAMAWIAJACY odrzuci ofertę, która:
8.1.
jest niezgodna z ustawa lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia;
8.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej
konkurencji w rozumieniu przepisów
o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
8.3.
zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8.4.
została złożona przez DOSTAWCĘ wykluczonego z udziału w postępowaniu
o
udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
8.5.zawiera
błędy w obliczaniu ceny
8.6.
DOSTAWCA w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie
omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3
8.7.
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
8.8. o
odrzuceniu ofert ZAMAWIAJACY zawiadomi wszystkich DOSTAWCÓW, którzy
złożyli oferty przetargowe.
XVII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Podane w ofercie ceny muszą
uwzględniać wszystkie wymagania ZAMAWIAJĄCEGO
określone w niniejszej specyfikacji
oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie
DOSTAWCA z tytułu należytego oraz zgodnego z
umową i obowiązującymi przepisami
dostawy przedmiotu zamówienia.
2. Cenę oferty należy określić z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
3. DOSTAWCA ma obowiązek podać w
Formularzu Oferty cenę netto i brutto za wykonanie
zamówienia oraz zastosowaną stawkę i wartość
podatku VAT.
4. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu
zamówienia
określonego w niniejszej SIWZ, w tym również
wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu,
o
których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
5. Cena oferty winna uwzględniać wszelkie należne opłaty, w
szczególności cło,akcyzę i podatki –
w tym podatek
VAT.
XVIII. INFORMACJE DOTYCZACE
WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ
PROWADZONE
ROZLICZENIA
1.
ZAMAWIAJACY informuje, że rozliczenia miedzy ZAMAWIAJACYM a DOSTAWCĄ
prowadzone
będą w walucie polskiej (PLN).
2.
ZAMAWIAJACY nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
XIX. KRYTERIA OCENY OFERTY
1.
Kryteria oceny ofert:
Cena
ryczałtowa 100%.
Oferta najtańsza
spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów.
2.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Oferta najtańsza
spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów.
Pozostałe
proporcjonalnie mniej, wedł
Cn/Cb x 100 x 100% = ilość punktów
gdzie:
Cn –
najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,
Cb –
cena oferty rozpatrywanej,
100 –
wskaźnik stały,
100% –
procentowe znaczenie kryterium ceny.
3.
Wynik:
Za
najkorzystniejsza ofertę uznana zostanie oferta zawierającą najkorzystniejszy
bilans
ceny
tj. największą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria.
ZAMAWIAJACY udzieli zamówienia DOSTAWCY,
którego oferta odpowiada wymaganiom
ustawy
PZP i SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
XX. INFORMACJA O FORMALNOSCIACH,
JAKIE WINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE
PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty ZAMAWIAJACY zawiadamia jednocześnie
DOSTAWCÓW,
którzy złożyli oferty, o:
a)wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę)
i adres DOSTAWCY, którego ofertę
wybrano oraz
uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firm)
siedziby i adresy DOSTAWCÓW,
którzy złożyli
oferty ,a także punktację przyznaną ofertą w każdym kryterium oceny ofert i
łączną
punktację.
b)DOSTAWCACH, których
oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
c)DOSTAWCACH, którzy
zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając
uzasadnienie
faktyczne i prawne-jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego, negocjacji
bez ogłoszenia albo zapytania o cenę
d)terminie określonym
zgodnie z art. 94 ust 1 lub 2, po którego upływie umowa w sprawie
zamówienia
publicznego może być zawarta
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty ZAMAWIAJACY zamieszcza informacje,
o których mowa wyżej na stronie internetowej
oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej
siedzibie.
3.O
miejscu i terminie podpisania umowy ZAMAWIAJACY powiadomi DOSTAWCĘ
odrębnym pismem.
4.
Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty, nie później
jednak niż przed upływem terminu związania oferta
chyba, że
zachodzą przesłanki zawarte w art. 94 ust 2.
5. W
przypadku wyboru oferty złożonej przez DOSTAWCÓW wspólnie ubiegających się
o
udzielenie zamówienia DOSTAWCY zobowiązani przed zawarciem umowy przedłożyć
ZAMAWIAJACEMU dokument (umowę) określającej
podstawy i zasady wspólnej realizacji
zamówienia.
Dokument określający zasady współdziałania wszystkich DOSTAWCÓW wspólnie
ubiegających
się o udzielenie zamówienia musi zostać zawarty na okres nie krótszy jak termin
wykonania przedmiotu zamówienia określonego w
SIWZ.
6. W
przypadku, gdy okaże się, że DOSTAWCA, którego oferta została wybrana,
przedstawił
w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał
się od zawarcia umowy na warunkach
wynikających
z SIWZ, ZAMAWIAJACY wybierze najkorzystniejsza spośród pozostałych
ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej
oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa
w
art.93ust.1
XXI. WYMAGANIA DOTYCZACE
ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
ZAMAWIAJACY nie będzie
wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
XXII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANA WPROWADZONE
DO
TREŚCI UMOWY
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.ZAMAWIAJACY zawrze umowę z DOSTAWCĄ, który
przedłoży najkorzystniejsza ofertę
na warunkach
i z uwzględnieniem postanowień przedstawionych w projekcie umowy.
2.Dopuszcza się
możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu
zamówienia, w
następujących przypadkach:
a)zmiany terminu
zakończenia realizacji umowy, jeżeli zajdą okoliczności , na które strony umowy
nie
będą miały wpływu lub
wystąpienia których, nie przewidywano w chwili zawarcia niniejszej umowy
b)zmiana ceny brutto – w
przypadku zmiany obowiązującej stawki
podatku VAT.
c)zmiana zasad dokonywania
odbioru.
d)zmiana umowy
wymaga formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
XXIII. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
W niniejszym
postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy
„Prawo Zamówień
Publicznych (Dz.U.z 2010 r. nr 113, poz 759 z późniejszymi zmianami).
XXIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach
nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz
Kodeks cywilny.
XXV. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 -
formularz ofertowy.
Załącznik nr 2-oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu z art. 22 Ustawy Pzp
Załącznik nr 3 -
doświadczenie zawodowe
Załącznik nr 4 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – opis parametrów techniczno-użytkowych
Załącznik nr 6 -
projekt umowy.