Ząbkowice Śląskie,2011-10-19
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina
Ząbkowice Śląskie
ul.
1 Maja 15
57-200
Ząbkowice Śląskie
NIP:
887-16-35-243
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku
gospodarczego zlokalizowanego przy ulicy Kłodzkiej 11 na działce nr 33/12, AM
14, obręb Centrum w Ząbkowicach Śląskich.
Dane techniczne:
·
Powierzchnia zabudowy 4,95 × 6,60 = 32,67 m2
·
Kubatury 4,95 m × 6,60 m × 6,35 m= 207,45 m3
·
Ściany zewnętrzne z cegły pełnej gr. 25 cm
·
Strop międzykondygnacyjny – ceglany odcinkowy na belkach stalowych –
pozostało do rozbiórki około 40%
·
Dach płaski konstrukcji drewnianej jednospadowy – pozostało do rozbiórki
około 75%
·
Pokrycie dachowe: papa na lepiku na pełnym deskowaniu – pozostało do
rozbiórki około 75 %.
Zaleca się
Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem
uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Każdy z
Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego
rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 3 tygodni
od chwili podpisania zlecenia.
IV.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta
powinna być:
-
opatrzona pieczątką firmową,
-
posiadać datę sporządzenia,
-
zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
-
podpisana czytelnie przez Wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi być przesłana za pośrednictwem poczty,
kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Miejski Ząbkowice
Śląskie, ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie (BOI - parter) do dnia 04/11/2011r
, do godziny 12.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru
przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej,
wystawionego z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed datą złożenia
oferty, poświadczoną za zgodność z oryginałem.
2. Ocena ofert nastąpi w dniu 04/11/2011r. o godz.
15:00.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert
zmienić lub wycofać swojej oferty.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać
od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych Ofert.
6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie:
www.zabkowiceslaskie.pl w zakładce BIP/Zamówienia Publiczne
VI.
OCENA OFERT
Zamawiający
dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
cena - 100%
najniższa cena oferowana brutto
cena
=
cena oferty badanej brutto x
100 pkt.
Zamawiający
wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.
VII.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
zawiadomi Oferentów za pośrednictwem ogłoszeń na tablicach informacyjnych w
siedzibie Zamawiającego oraz strony internetowej znajdującej się pod adresem
www.zabkowiceslaskie.pl
VIII.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie przedmiotu
zamówienia udziela Pan Piotr Szymański pod numerem telefonu (074) 8165-321;
e-mail: piotr.szymanski@zabkowiceslaskie.pl
W
sprawie procedury - Beata Czerwińska (074) 8165-317 ;
email: beata.czerwinska@zabkowiceslaskie.pl
FORMULARZ
OFERTOWY
Pieczęć Wykonawcy |
Zamawiający:………………………………….
OFERTA
Odpowiadając na ogłoszenie dla zadania pn.
……………………………………………………………………………
oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z
wymogami zawartymi w ogłoszeniu za cenę:
CENA
OFERTOWA
_ . _ _ _ . _ _ _ , _ _ PLN
słownie złotych:
........................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………….
Cena zawiera podatek VAT, w
wysokości ………%.
1.
Oświadczamy, że:
1)
uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty
i wykonania zamówienia.
2)
podwykonawcom zamierzamy powierzyć wykonanie następujących części zamówienia:
a) …..
b)
…..
c)
…..
2.
W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy
w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
Nazwa i adres WYKONAWCY :
....................................................................
....................................................................
NIP
.......................................................
REGON
..................................................................
Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać ewentualną
korespondencję:
.................................................................................................................................................
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym:
...........................................................................................................................
numer telefonu: (**)
Numer faksu:
(**)……………………….e-mail
................................................................................................
............................,
dn. _ _ . _ _ . _ _ _
_
r.
....+...........................................
Podpis osób uprawnionych do składania świadczeń woli w imieniu
Wykonawcy oraz pieczątka / pieczątki