Ząbkowice Śląskie: UTWORZENIE SZKOLNEGO PLACU ZABAW W
RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY: 1) ZESPOLE PRZEDSZKOLNO-SZKOLNYM
W STOLCU 101, 2) SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL. ORKANA 32 W ZĄBKOWICACH
ŚLĄSKICH, 3) SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI PRZY UL.
PIASTOWSKIEJ 1 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH, 4) SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZWRÓCONEJ 68.
Numer ogłoszenia: 171904 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74
8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE
SZKOLNEGO PLACU ZABAW W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA PRZY: 1)
ZESPOLE PRZEDSZKOLNO-SZKOLNYM W STOLCU 101, 2) SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 PRZY UL.
ORKANA 32 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH, 3) SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 Z ODDZIAŁAMI
PRZEDSZKOLNYMI PRZY UL. PIASTOWSKIEJ 1 W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH, 4) SZKOLE
PODSTAWOWEJ W ZWRÓCONEJ 68..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu
Radosna Szkoła dla: ZADANIE 1: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Zespole
Szkolno-Przedszkolnym w Stolcu 101, ZADANIE 2: Utworzenie szkolnego placu zabaw
przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Orkana 32 w Ząbkowicach Śląskich, ZADANIE
3: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 z oddziałami
przedszkolnymi przy ul. Piastowskiej 1 w Ząbkowicach Śląskich , ZADANIE 4:
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zwróconej 68.
Uszczegółowienie przedmiotu Zamówienia: - wykonać dokumentację techniczną
niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z
programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskać akceptację inwestora oraz uzyskać
stosowne decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać
dostawę i montaż urządzeń, - wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje
administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do
użytkowania, - założyć książki obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy
wynikające z przepisów prawa, - przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych
przez Zamawiającego, obsługujących wszystkie zamontowane urządzenia.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. W związku z tym,
każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część zadanie (4 części zadań) należy traktować
jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy
znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy odnosić do oferty częściowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-2, 45.23.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie:
dziesięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w
przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości
wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów
prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności
zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu
zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów
prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych
warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac
budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub
- opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl
ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z
winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urzad Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu,
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie; Biuro Obsługi Petenta (
parter) w terminie do dnia 11-07-2011 roku, godz. 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia