Ząbkowice Śląskie: Zakup
sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 76973 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie,
ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie,
woj. dolnośląskie, tel. 074 8165 300, faks 074 8155 445.
.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: "Zakup sprzętu komputerowego".
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia
jest zakup i dostawa:
- zestawów komputerowych
wraz z oprogramowaniem - 10 szt.,
- laptopów - 2 szt.,
- drukarek laserowych - 5
szt.,
- drukarki igłowej - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr 1 do
siwz.
Wszystkie
elementy oferowanego sprzętu winny być fabrycznie nowe, bez wad. Urządzenia
dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi
z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. Cały sprzęt musi mieć
kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych
urządzeń. Zamieszczony
w załączniku nr 1 do siwz opis przedmiotu określa
wymagania minimalne. W przypadku, gdy wykonawca oferuje sprzęt o parametrach
określonych w siwz, w kolumnie w formularzu oferty
w kolumnie "potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu z opisem" (załącznik nr
2 do siwz) wpisuje "TAK". Zamawiający zaakceptuje
rozwiązania o parametrach równoważnych lub wyższych od wymaganych. W takim
wypadku w formularzu oferty (załącznik nr 2 do siwz)
wykonawca wskazuje równoważność lub wyższość proponowanego rozwiązania. W
przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane będą znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie wykonawca zobowiązany jest do oferowania urządzeń określonych
w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu lecz
nie gorszych od wskazanych przez zamawiającego. Zaoferowany sprzęt wykonawca dostarcza
do siedziby zamawiającego na koszt własny. W dniu dostawy wykonawca zobowiązany
jest dostarczyć zamawiającemu karty gwarancyjne na dostarczone urządzenia.
Oferowany sprzęt musi być kompatybilny
z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. Wszystkie oferowane urządzenia
muszą posiadać stosowny certyfikat "znak CE" - tj. zgodność wyrobu z zasadniczymi
wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w stosownych 23 dyrektywach (m.in.
73/23/EEC) przez Unię Europejską. Zgodnie z obowiązującymi w UE przepisami w
tej materii oferowany sprzęt komputerowy winien posiadać stosowne logo, numer
seryjny jak i numer jednostki certyfikującej. Weryfikacja spełnienia warunku
posiadania znaku CE zostanie dokonana przez zamawiającego podczas odbioru
zamawianego sprzętu w oparciu o stosowne certyfikaty lub oznaczenia umieszczone
na sprzęcie. Oferowany sprzęt i oprogramowanie
musi posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji oraz karty
katalogowe producenta. Wymagane dokumenty winny być przedłożone w języku
polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone i
podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy w
komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki
komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik
z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
30213300-8 Komputer
biurkowy
30213100-6
Komputery przenośne
30231300-0
Monitory ekranowe
30232110-8 Drukarki
laserowe
30232120-1 Drukarki igłowe
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej: tak.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Celem wykazania spełnienia powyższego warunku należy udokumentować, iż w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykonał należycie co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 40.000,00
zł każda (wynagrodzenie wykonawcy brutto) odpowiadające
swoim rodzajem
i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający dopuszcza wykazanie, iż wykonawca zrealizował dostawy obejmujące
jeden rodzaj urządzenia objętego zamówieniem (np. tylko komputery lub tylko drukarki) jeśli wartość każdej z co najmniej dwóch dostaw wynosi
minimum 40.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na
podstawie załączonych do oferty wykonawcy dokumentów, o których mowa w
poniższym pkt III.4.1). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż wykonawca warunek spełnił. Ocena dokonana zostanie zgodnie z
formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie wyniku badania treści żądanego
dokumentu. Wykonawcy, którzy nie wykażą
spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeniu z postępowania, a
ich oferta zostanie odrzucona.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2b
ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu,
potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub
zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go
z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
.
oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia,
.
aktualny odpis z
właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy,
.
aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
.
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
.
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH
POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ
OKREŚLONYM WYMAGANIOM
.
opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez
wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w
celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
.
Wykonawca przedkłada formularz oferty,
.
Wykonawca przedkłada zaakceptowany projekt umowy (zaparafowany na każdej
ze stron).
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy
oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie których nie
można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla zamawiającego. Wszelkie
zmiany
w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 r. godz. 10:00, miejsce Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul.
1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro Obsługi Petenta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia