Ząbkowice Śląskie: Bieżące utrzymanie dróg publicznych
remonty cząstkowe ulic i chodników, oznakowanie poziome i pionowe oraz
likwidacja przełomów na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie w roku 2011
Numer ogłoszenia: 16664 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg publicznych remonty
cząstkowe ulic i chodników, oznakowanie poziome i pionowe oraz likwidacja
przełomów na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie w roku 2011.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie
w 2011 roku, tj. remonty cząstkowe ulic i chodników, likwidacja ubytków,
likwidacja przełomów, oznakowanie poziome i pionowe, wyrównania, przycięcia
itp. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Wykonanie
remontów cząstkowych, drobnych napraw nawierzchni jezdni i chodników przy
użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej, emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych
oraz kostki betonowej i kamiennej. b) Oznakowanie poziome i pionowe na terenie
miasta i gminy. c) Likwidacja przełomów..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.22-1,
45.23.24.52-5.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana
przewidzianego terminu zakończenia robót, z uwagi na: 1) zmiany spowodowane
warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęskami żywiołowymi; b)
warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi
prowadzenie robót budowlanych, prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2)
zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi,
archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypałami i niewybuchami,
wykopaliskami archeologicznymi; 3) zmianami będącymi następstwem okoliczności
leżących po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymaniem robót przez
zamawiającego; 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi
okolicznościami: 1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy
zgodnie z siwz; 2) zmianą obowiązującej stawki VAT;
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śl..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice
Śląskie, Biuro Obsługi Petenta (parter)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia