Ząbkowice Śląskie: Adaptacja
pomieszczeń w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 z Grupą Żłobkową przy ulicy
Krzywej 2 w Ząbkowicach Śląskich dla nowej grupy żłobkowej wraz z zakupem
wyposażenia
Numer ogłoszenia: 287550 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 z Grupą
Żłobkową przy ulicy Krzywej 2 w Ząbkowicach Śląskich dla nowej grupy żłobkowej
wraz z zakupem wyposażenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dostawy przez
Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania:
Adaptacja pomieszczeń w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 z Grupą Żłobkową
przy ulicy Krzywej 2 w Ząbkowicach Śląskich dla nowej grupy żłobkowej wraz z
zakupem wyposażenia. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla nowo
powstałej grupy żłobkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik do SIWZ. 3.Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji według przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz przepisów Kodeksu Cywilnego. 4Zakres obowiązków
Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz stanowi integralną część
SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi dla elementów przedmiotu
zamówienia na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia
odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag)
protokołu końcowego. 6. Dostarczony sprzęt i wyposażenie musi być wysokiej
jakości, o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w
projektach i formularzu cenowym. Użyte w dokumentacji projektowej i formularzu
cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z
producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów
danego producenta lub wskazać na wyrób, materiał lub element, który powinien
posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w
projekcie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem
innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i lub nazwą
producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w
dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają
określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest
równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na
składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty,
opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne
dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz
pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem
odrzucenia oferty). 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny
koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym w niniejszej
SIWZ. 8. Wyposażenie musi spełniać wymogi: - Resortowego programu rozwoju
instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch, - Ustawy z dnia 04
lutego 2011 o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.
U. Nr 45 poz. 235) - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
25 marca 2011 r. (Dz. U. Nr 69 poz. 367) 5. Zamówienia będą realizowane w
ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do
lat 3 Maluch..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.14.31.16-2, 37.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy z
Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000 zł brutto
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia
wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający ustala ogólny projekt umowy na realizację zamówienia wg wzoru
formularza nr 8 do SIWZ. 2. Podpisanie umowy nastąpi zgodnie z art.94 ustawy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej
umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie
warunki ich wprowadzenia: 1) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub
Zamawiającego: a) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów,
przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego,
akceptującego nowego kluczowego specjalistę, b) Zamawiający może zażądać od
Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich
obowiązków wynikających z Umowy lub z obowiązujących przepisów. 2) Zmiany
podwykonawców. 3) Ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia przestojów
spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących
urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. 5) Wstrzymania
robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających
z winy Stron Umowy. 6) Wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu Umowy. 7) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie
inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 8)
Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o
czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na
wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez
Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, c) klęsk
żywiołowych, d) zmian dokumentacji projektowej, mających wpływ na prowadzenie
robót zgodnie z Harmonogramem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 22.09.2011 godzina
10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbkowice Śląskie, 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1
Maja 15, BOP parter, do dnia 22 września 2011r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z budżetu państwa w
ramach Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad dziećmi do lat 3
Maluch.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia