Ząbkowice Śląskie: Przebudowa dróg na Osiedlu Domków Jednorodzinnych -
Osiedle Leśne - ul. Modrzewiowa, ul. Jodłowa,
ul. Świerkowa w Ząbkowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 354454 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie,
tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks 074 8155445.
- Adres strony internetowej
zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na Osiedlu Domków Jednorodzinnych - Osiedle Leśne - ul.
Modrzewiowa, ul. Jodłowa, ul. Świerkowa w Ząbkowicach Śląskich.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dróg na
Osiedlu Leśnym pod przyszłą zabudowę domków jednorodzinnych zlokalizowanych w
Ząbkowicach Śląskich w rejonie ulic: Modrzewiowej, Jodłowej i Świerkowej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. Rozebranie istniejącej nawierzchni.
b. Wymianę podbudowy. c. Ułożenie nowej nawierzchni. Szczegółowy zakres
rzeczowy określony jest w załączonym przedmiarze robót zawierającym podstawę
wyceny, ilości i normy robocizny, materiałów i sprzętu, projekcie budowlanym
oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zaleca się
Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem
uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia
umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub
mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do zrobienia zastępczej organizacji ruchu na czas
wykonywanych prac..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 10% wartości zamówienia
podstawowego.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40-2, 45.23.32.51-3.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający żąda 20 000 zł wadium.
III.2)
ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w
tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany
jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz wykonanych robót
budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym potwierdzający ułożenie z kostki betonowej łącznej powierzchni równej
co najmniej 2.000 m2,z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca
warunek spełnił. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego dokumentu. Wykonawcy,
którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną
wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w
tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany
jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w
tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany
jest wykazać w sposób szczególny.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- sprawozdanie finansowe w
całości albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego
rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią odpowiednio
o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców
niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty
określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy
nie ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - za ten okres - osiągnęli obrót nie mniejszy niż 1 mln zł
rocznie. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
na podstawie wyniku badania treści żądanego dokumentu. Wykonawcy, którzy nie
wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z
postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- sprawozdanie
finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego
rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią
odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku
wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny
dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie
dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca
przedkłada formularz oferty. Wykonawca przedkłada dowód wniesienia wadium.
Wykonawca przedkłada zaakceptowany projekt umowy (zaparafowany na każdej ze
stron) - załącznik nr 6 do siwz. Wykonawca przedkłada w ofercie kosztorys
ofertowy szczegółowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego
załącznik do siwz.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się
istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia
takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w
Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie. BOP.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Przedmiar
Specyfikacja
Projekt budowlany
Odcinek A-B
Odcinek C-D
Odcinek E-F
Odcinek G-H
Odcinek I-J
Profil niwelety K-L
Projekt zagospodarowania terenu
Przekrój A-A
Przekrój B-B
Przekrój chodnika i wjazdu
Przekrój konstrukcyjny
Wzór ułożenia kostki