Ząbkowice Śląskie: Utworzenie
szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkołaprzy Szkole
Podstawowej nr 1 ul. Krzywa 9; 57-200 Ząbkowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 310908 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks
074 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Utworzenie
szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkołaprzy Szkole
Podstawowej nr 1 ul. Krzywa 9; 57-200 Ząbkowice Śląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego
programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich. W
ramach przedmiotu zamówienia należy: - wykonać dokumentację techniczną
niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z
programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne
zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać dostawę i montaż urządzeń, -
wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia,
opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, - założyć książki
obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy wynikające z przepisów prawa, -
przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, obsługujących
wszystkie zamontowane urządzenia. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z
warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz z programem
funkcjonalno-użytkowym. Uwaga: 1. Jeżeli w SIWZ lub programach
funkcjonalno-użytkowych przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została
nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do
określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie
wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia
materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż
wskazane..
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7,
45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w
wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przedkłada formularz
oferty. Wykonawca przedkłada dowód wniesienia wadium. Wykonawca przedkłada
zaakceptowany projekt umowy (zaparafowany na każdej ze stron). W przypadku
polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wykonawca
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku
ustanowienia pełnomocnika pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie
aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian
wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zabkwoiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie...
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w
Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie Biuro Obsługi
Petenta (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami od
1-7
Oświadczenie o prawie do dysponowania