Ząbkowice Śląskie: Modernizacja Sali kinowej Ząbkowickiego Ośrodka Kultury
- wymiana foteli- zadanie 1.
Numer ogłoszenia: 301132 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ząbkowicki Ośrodek Kultury , Rynek 24, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8152 896, faks 74 151 381.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Sali kinowej Ząbkowickiego Ośrodka
Kultury - wymiana foteli- zadanie 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej przez Wykonawcę wyłonionego w
niniejszym postępowaniu przetargowym dla zadania: Modernizacja Sali kinowej
Ząbkowickiego Ośrodka Kultury - wymiana foteli - zadanie 1. 2. Przedmiotem
zamówienia są w szczególności przygotowanie Sali do montażu foteli, poprzez
wykonanie dokumentacji aranżacji wnętrz, przygotowanie dokumentacji do
zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę; przygotowanie posadzki
Sali kinowej do montażu foteli i prace adaptacyjne do wymogów ochrony
przeciwpożarowej. Szczegółowy zakres określa Program Funkcjonalno Użytkowy,
który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Wykonanie
projektu kolorystyki wnętrza w zakresie niezbędnym do ostatecznego doboru
materiałów wykończeniowych: foteli i wykładziny podłogowej. Rysunki projektowe
powinny obejmować rozwiązanie kolorystyki całej sali: ścian wraz z adapterami
akustycznymi, sufitu, posadzki i foteli. Elementy objęte zamówieniem (fotele -
tapicerka i elementy konstrukcyjne, wykładzina, listwy narożne z oświetleniem
przeszkodowym) powinny być zaprezentowane przez próbki materiałów. Jako
materiał wyjściowy do wykonania w/w projektu Zamawiający przekaże
inwentaryzację Sali w wersji elektronicznej, opracowanie akustyczne ze
wskazaniem zalecanych rodzajów okładzin ścian oraz wstępne koncepcje
kolorystyczne i przykłady obiektów referencyjnych, zawarte w części
informacyjnej niniejszego programu. b. 2. Opracowanie
i przekazanie Zamawiającemu Projektu Budowlanego w 5 egzemplarzach
sporządzonego przez uprawnionego projektanta, zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego, w zakresie wystarczającym do zgłoszenia robót budowlanych remontu
sali kinowej. Podstawą do opracowania w/w projektu budowlanego będzie koncepcja
architektoniczna stanowiąca załącznik do niniejszego programu
funkcjonalno-użytkowego. Możliwe odstąpienia od koncepcji według załączonego
opisu. Opracowanie Projektu Budowlanego musi być poprzedzone uzyskaniem
wszelkich opinii, uzgodnień, zapewnień, zezwoleń i innych dokumentów formalnych
niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej.
c. Demontaż istniejących 405 szt. foteli i części
podłogi drewnianej (ok. 71,8m2) oraz części schodów, prowadzących na scenę
(konstrukcja stalowa, okładzina drewniana, długość 11,9m, głębokość 1,4 m 5
stopni, wysokość ok.1m) wraz z utylizacją odpadów. d.
Wykonanie zabezpieczenia konstrukcji schodów, wiodących na scenę, uzupełnienie
elementów konstrukcyjnych po wycięciu, zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji
i obłożenie materiałem niepalnym (płyta wiórowo-cementowa,) lica sceny oraz
bocznej powierzchni (policzka) schodów, pokrycie flizeliną
na odpowiednim kleju, malowanie w kolorze czarnym, matowym farbą silikatową. e. Wykonanie odkrywki konstrukcji widowni, dokonanie
oględzin i sporządzenie opinii stanu konstrukcji, zabezpieczeń antykorozyjnych,
oszacowanie nośności konstrukcji stalowej, spoczywającej na stropie masywnym. f. Wykonanie zabezpieczeń istniejącej konstrukcji widowni
(powierzchnia rzutu widowni - 214,2 m2) antykorozyjnych, przeciwpożarowych.
Dopuszcza się wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego z użyciem płyt
podłogowych w nośności do obciążeń użytkowych min. 3 kN/m2
dla całej konstrukcji widowni lub alternatywnie zabezpieczenie odrębnie
konstrukcji stalowej do nośności ogniowej R60, wymaganej dla konstrukcji stropu
zabezpieczenia poszycia z desek istniejącego do niezapalności i zapewnienia
podkładu o wyrównanej powierzchni z materiałów co
najmniej trudno zapalnych pod wykładzinę podłogową (całkowita powierzchnia do
obłożenia - powierzchnia widowni i elementów pionowych stopni widowni oraz
pochylnie - 214,2 + 38,9 m2). Uzgodnienie rozwiązania z Zamawiającym. g. Wykonanie na fragmencie stropu po rozbiórce posadzki
drewnianej i elementów schodów w pasie przy scenie (ok. 71,8m2) jastrychu
wzmacniającego na warstwie czepnej. Wykonać dylatację w posadzce, wykładzinę w
tej strefie układa na podkładzie akustycznym. h.
Rozbiórka palnych okładzin ścian - boazerii (ok. 148,5m2), wykonanie
niezbędnych uzupełnień tynków lub okładzin g-k,
szpachlówek i wymalowań (sposób uzupełnienia powierzchni ścian uzgodnić po
rozbiórce z Zamawiającym w zależności od stanu istniejącego podłoża). i. Demontaż istniejących trzech par drzwi ewakuacyjnych wraz
z ościeżnicami i panelami drewnianymi, montaż w istniejących otworach nowych,
jednoskrzydłowych drzwi o szerokości czynnej skrzydła ponad 120cm,
spełniających wymogi ochrony przeciwpożarowej w klasie odporności EI60, z
przyciskami przeciwpanicznymi i ościeżnicami
umożliwiającymi w przyszłości prowadzenie kabla sterującego. Materiał i
kolorystyka drzwi do uzgodnienia z Zamawiającym. j.
Wykonanie drobnych robót elektrycznych - wymiana kabla zasilającego oświetlenie
przeszkodowe, zasilenie trzech lamp ewakuacyjnych, montaż nowych lamp
oświetlenia ewakuacyjnego i ledowych liniowych
elementów oświetlenia przeszkodowego ( w sumie ok. 52,5 mb profili z
oświetleniem przeszkodowym + linia oświetlenia rampy scenicznej - 14,5 mb). k.
Wykonanie podkładu wyrównawczego na istniejących deskach pod wykładzinę
elastyczną. Dopuszcza się wykonanie jednowarstwowego podkładu według punktu 5,
z płyty włókno-cementowej o gładkiej powierzchni, pełniącej równocześnie
funkcję zabezpieczenia przeciwpożarowego. Właściwości akustyczne wykładziny
wraz z podkładem muszą spełniać wymogi załączonego w części informacyjnej
opracowania akustycznego. l. Ułożenie wykładziny
podłogowej typu linoleum (całkowita powierzchnia - 71,8 + 214,2 + 38,9 + 25,9
m2), o gr. 2,5 - 3,2 mm, wysokich walorach użytkowych: trudnościeralnej, trudno
zapalnej, antypoślizgowej i łatwej w utrzymaniu czystości. Wykładzina musi posiadać
komplet atestów i by przeznaczona do użytkowania w pomieszczeniach o wysokim
obciążeniu ruchem, w tym do obiektów kinowych. Ułożenie listew przyściennych
demontowanych, ze względu na konieczność etapowania wykonania prac
modernizacyjnych Sali może wystąpi potrzeba zdjęcia i powtórnego zainstalowania
listew, co wyklucza klejenie listew i spawanie wykładzin w pasie przyściennym.
Metodę montażu listew uzgodnić z Zamawiającym. Ułożenie narożników z
oświetleniem przeszkodowym. m. Kompletacja
dokumentacji powykonawczej, w tym certyfikatów, aprobat i innych dokumentów
poświadczających spełnienie przez zainstalowane i wykorzystane wyroby wymogów
bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej etc. Udzielenie gwarancji na wykonane
roboty. 3.Kontrakt na roboty budowlane wymieniony w pkt. 2 podlega realizacji
według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów Kodeksu
Cywilnego. 4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako
formularz stanowi integralną część SIWZ. 5.Wymagany okres gwarancji jakości
oraz rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia na wykonane roboty (materiały
i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót
budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą
Ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych
).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
dowód wpłaty
wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania
następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Zmiany
kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego: a) Wykonawca może dokonywać
zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią
pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę, b)
Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli
uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy lub z
obowiązujących przepisów. 2) Zmiany podwykonawców. 3) Ustawowej zmiany
wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia przestojów spowodowanych koniecznością
usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych,
nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. 5) Wstrzymania robót przez uprawnione
organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron
Umowy. 6) Wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu
Umowy. 7) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji
lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 8) Wykonawca
może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas
opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie
przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk
uniemożliwiających wykonywanie robót, c) klęsk żywiołowych, d) zmian
dokumentacji projektowej, mających wpływ na prowadzenie robót zgodnie z
Harmonogramem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
ZOK Rynek 24 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Ząbkowicki Ośrodek Kultury 57-200
Ząbkowice Śląskie, ul. Rynek 24, 57-200 Ząbkowice Śląskie; Sekretariat , do
dnia 07 października 2011r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Dyrektor Ząbkowickiego Ośrodka Kultury
(-) Ewa Olewacz