Ząbkowice
Śląskie: Budowa kompleksu sportowego MOJE BOISKO - ORLIK 2012 przy Szkole
Podstawowej Nr 3 w Ząbkowicach Śląskich - przebudowa zaplecza szatniowo
sanitarnego.
Numer ogłoszenia: 214992 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74
8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego MOJE
BOISKO - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Ząbkowicach Śląskich -
przebudowa zaplecza szatniowo sanitarnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty
budowlane przedsięwzięcia obejmują wykonanie: - przebudowy istniejącego
zaplecza na zaplecze szatniowo-sanitarne, spełniające wymagania dla kompleksów
MOJE BOISKO - ORLIK 2012 w tym roboty: ogólnobudowlane, instalacje sanitarne i
elektryczne. - powierzchnia przebudowy: 72 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy
tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość
ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie
aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego
zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1)
Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego: a) Wykonawca może
dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za
uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego
specjalistę, b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego
specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z
Umowy lub z obowiązujących przepisów. 2) Zmiany podwykonawców. 3) Ustawowej
zmiany wysokości podatku VAT. 4) Wystąpienia w nadzorowanych robotach
budowlanych robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie
zamówienia podstawowego z tym, iż art. 67 ust. 1 pkt. 5 Prawa budowlanego
stosuje się odpowiednio. 5) Wystąpienia w czasie realizacji przedmiotu umowy
zamówień uzupełniających wg art. 67 ust. 1 pkt. 6. Prawa budowlanego . 6)
Wystąpienia przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych
uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji
projektowej. 7) Wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie
wynikających z winy Stron Umowy. 8) Wystąpienia konieczności ograniczenia
zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy. 9) Wystąpienia siły wyższej
uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność
przesunięcia terminu jej realizacji. 10) Wykonawca może wnioskować o
przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie
opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w
przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) zmian dokumentacji
projektowej, mających wpływ na prowadzenie robót zgodnie z Harmonogramem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy
złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski ul. 1 maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie
Biuro Obsługi Petenta parter ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie