Ząbkowice Śląskie: DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY OBJĘTYCH
OBOWIĄZKIEM SZKOLNYM NA TERENIE GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE DO PUBLICZNYCH
PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
Numer ogłoszenia: 168380 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74
8155445.
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY OBJĘTYCH OBOWIĄZKIEM
SZKOLNYM NA TERENIE GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE DO PUBLICZNYCH PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ
PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa
polegająca na dowozie dzieci i młodzieży objętych obowiązkiem szkolnym na
terenie Gminy Ząbkowice Śląskie do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych
i gimnazjów w roku szkolnym 2011/2012. Warunki realizacji: 1. Termin
rozpoczęcia usługi ustala się na dzień 01 września 2011 roku. 2. Termin
zakończenia usługi ustala się na ostatni dzień nauki w miesiącu czerwcu 2012
roku. 3. Przewóz dzieci wykonywany będzie codziennie za wyjątkiem sobót i
niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami oznakowanymi tablicami - Uwaga
Dziecko - i tablicami z opisem i numerem trasy w kolorze żółtym. 4. Autobusy
mają do przejechania 12 tras dziennie na długości 698,6 km (dowóz i powrót). 5.
Na 12 trasach autobusy muszą przewieźć z domu do szkoły 611 uczniów, w roku
szkolnym 2011/2012. 6. Przewóz dzieci ze szkoły do domu odbywa się tymi samymi
trasami. 7. Na trasach nr 1B, 3, 5, 9 dzieci muszą mieć zagwarantowany
wcześniejszy powrót ze szkoły do domu. 8. Numery tras, godziny odjazdów oraz
miejsca podstawienia autobusu zawiera załącznik. 9. W każdym autobusie musi
znajdować się opiekun zaopatrzony w identyfikator, który sprawuje nadzór nad
bezpiecznym dowozem dzieci do szkół i do domu. 10. Na trasach mają być
przewożeni wyłącznie uczniowie z publicznych przedszkoli, ze szkół podstawowych
oraz gimnazjów z gminy Ząbkowice Śl. 11. Dzieci muszą posiadać bilety
miesięczne dla ucznia ze zdjęciem oraz podpisem. 12. Bilety wydaje kasa biletów
miesięcznych. 13. Na trasach, na których znajdują się wolne miejsca, przewoźnik
w porozumieniu z Zamawiającym możne sprzedać bilet miesięczny uczniowi szkoły ponadgimnazjalnej lub nauczycielowi dojeżdżającemu do
placówki oświatowej. 14. W razie wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w
organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji) przewoźnik powinien
dostosować się do sytuacji, o której zostanie powiadomiony dzień przed kursem.
15. Płatność za usługę będzie dokonywana po otrzymaniu faktury VAT za 1
miesiąc. 16. Faktura wypisywana za dany miesiąc powinna zawierać cenę
jednostkową biletu oraz ilość kilometrów przejechanych w danym miesiącu zgodnie
z organizacją roku szkolnego 2011/2012 17. Przewoźnik musi posiadać licencję na
wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 18. Po rozstrzygnięciu
przetargu przewoźnik otrzyma Zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych
przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, które wydaje Burmistrz Ząbkowic
Śląskich. 19. Osoby korzystające z przewozu muszą być ubezpieczone przez
przewoźnika od następstw nieszczęśliwych wypadków. 20. Zapłata wynagrodzenia
następować będzie na podstawie miesięcznych faktur VAT wystawionych przez
Przewoźnika po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego świadczenia usług.
21. Ilość dni nauki w roku szkolnym 2011/2012 wynosi 184 dni..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-8.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina
10:00, miejsce: 1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski ul. 1 maja
15; 57-200 Ząbkowice Śląskie ; Biuro Obsługi Petenta (
parter).
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia