Ząbkowice Śląskie: Remont świetlicy
wiejskiej w miejscowości Braszowice na terenie gminy Ząbkowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 65971 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul.
1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885
wew. 123, faks 74 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Braszowice na terenie gminy Ząbkowice
Śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont
świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na parterze budynku dwukondygnacyjnego,
wielofunkcyjnego, wolnostojącego położonego w centrum wsi Braszowice. W sali
świetlicowej oraz w pomieszczeniach przynależnych występują ubytki tynków oraz
liczne zabrudzenia. Stolarka okienna drewniana i drzwiowa drewniana i
aluminiowa jest w złym stanie technicznym i została przeznaczona do wymiany.
Parkiet oraz posadzki z lastryka w części korytarzowej w znacznym stopniu
uległy wyeksploatowaniu, posadzki z płytek typu Terakota w pomieszczeniach
zaplecza kuchennego są spękane w związku z czym przeznacza się je do rozbiórki.
Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną oraz
centralnego ogrzewania. Powierzchnia użytkowa wynosi ok. 210 m2, natomiast
kubatura wynosi ok. 735m3. Zakres remontu obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe. b)
Roboty ogólnobudowlane. c) Roboty instalacyjne- branża elektryczna. Szczegółowy
zakres rzeczowy określony jest w załączonym przedmiarze robót zawierającym
podstawę wyceny, ilości i normy robocizny, materiałów i sprzętu oraz w
Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zaleca się
Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem
uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia
umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub
mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł (słownie:
siedmiu tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
formularz oferty wraz z dokumentami i oświadczeniami
wskazanymi w rozdziale VI siwz, kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub
zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www. zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 09:00,
miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie
Miejskim w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro
Obsługi Petenta (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Przedmiar instalacja elektryczna
STWiORB
ogólna
STWiORB płytki ceramiczne
STWiORB roboty elektryczne
STWiORB roboty malarskie
STWiORB roboty tynkarskie
STWiORB roboty tynkarskie płyty GK