Ząbkowice Śląskie: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w
wysokości 915 000 zł dla Gminy Ząbkowice Śląskie na częściowe sfinansowanie
planowanego deficytu Gminy Ząbkowice Śląskie w związku z : a)
Realizacją inwestycji współfinansowanej ze środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej
( sfinansowanie wkładu własnego) do kwoty 352 458 zł. b)
Wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej do kwoty 562 542 zł.
Numer ogłoszenia: 336822 - 2010; data zamieszczenia:
19.10.2010
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie,
tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks 074 8155445.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 915 000 zł dla
Gminy Ząbkowice Śląskie na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu Gminy
Ząbkowice Śląskie w związku z : a) Realizacją inwestycji
współfinansowanej ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (
sfinansowanie wkładu własnego) do kwoty 352 458 zł. b)
Wyprzedzającym finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej do kwoty 562 542 zł..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Udzielenie
kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 915 000 zł dla Gminy Ząbkowice
Śląskie na częściowe sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Ząbkowice Śląskie
w związku z : A) Realizacją inwestycji
współfinansowanej ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (
sfinansowanie wkładu własnego) do kwoty 352 458 zł. B) Wyprzedzającym
finansowaniem działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej do kwoty 562 542 zł. Kredyt zostaje zaciągnięty na realizację
inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz kolektorem
przesyłowym w miejscowości Tarnów na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie
współfinansowaną ze środków unijnych, która otrzymała dofinansowanie w ramach
działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego
programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. III.2. Warunki realizacji
zamówienia: 1) Kwota kredytu 915 000 zł (słownie: dziewięćset piętnaście
złotych). 2) Spłata dokonywana będzie w ratach miesięcznych w następujący
sposób: a) Kwota 352 458 zł , stanowiąca wkład własny
Gminy, zostanie spłacona w latach 2011-2020. b) Kwota
562 542 zł zostanie spłacona z chwilą otrzymania refundacji z budżetu Unii
Europejskiej ( przewidywany termin otrzymania refundacji: rok 2012). 3) Wypłata
kredytu w 2010 roku w 2 transzach. 4) Wypłata transz nastąpi na wniosek
kredytobiorcy po przedstawieniu zestawienia faktur zapłaconych lub faktur
przeznaczonych do zapłacenia. 5) Naliczenie i spłata odsetek odbywać się będzie
w trybie miesięcznym począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym
uruchomiona zostanie I transza. 6) Oprocentowanie kredytu zmienne ustalone o
wskaźnik WIBOR 1M. 7) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel In blanco
wystawiony przez Zamawiającego na rzecz Kredytobiorcy. 8) Kredyt zostaje
zaciągnięty na realizację inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z
przyłączami oraz kolektorem przesyłowym w miejscowości Tarnów na terenie Gminy
Ząbkowice Śląskie współfinansowaną ze środków unijnych, która otrzymała
dofinansowanie w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności
wiejskiej objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 9)
Inwestycja realizowana będzie w okresie 2 lat (2010-2011). 10) Wartość projektu
objętego pomocą wynosi 6 875 260,13 zł. W celu zbadania zdolności kredytowej
zamawiającego, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający
dołącza stosowne dokumenty stanowiące załączniki..
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się
zmian istotnych zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że
konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla
zamawiającego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śl. pok. nr 16.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice
Śląskie, Biuro Obsługi Petenta (parter)..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie