Ząbkowice Śląskie: Utworzenie
szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy: 1.
Szkole Podstawowej nr 1 ul. Krzywa 9; 57-200 Ząbkowice Śląskie. 2. Szkole
Podstawowej nr 2 z Oddziałami Przedszkolnymi ul. Piastowska 1; 57-200 Ząbkowice
Śląskie. 3. Szkole Podstawowej w Braszowicach- Braszowice 76; 57-200 Ząbkowice
Śląskie
Numer ogłoszenia: 253630 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul.
1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885
wew. 123, faks 074 8155445.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
przy: 1. Szkole Podstawowej nr 1 ul. Krzywa 9; 57-200 Ząbkowice Śląskie. 2.
Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Przedszkolnymi ul. Piastowska 1; 57-200
Ząbkowice Śląskie. 3. Szkole Podstawowej w Braszowicach- Braszowice 76; 57-200
Ząbkowice Śląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: III.1. Przedmiotem zamówienia jest
utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
dla: Zadanie I - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1
w Ząbkowicach Śląskich. Zadanie II - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy
Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ząbkowicach Śląskich.
Zadanie III - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej z
Oddziałami Przedszkolnymi w Braszowicach. W ramach przedmiotu zamówienia
należy: Zadanie I : - wykonać dokumentację techniczną niezbędną do
zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu
funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne
zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać dostawę i montaż urządzeń, -
wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia,
opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, - założyć książki
obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy wynikające z przepisów prawa, -
przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
obsługujących wszystkie zamontowane urządzenia. Zadanie II : - wykonać
dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w
zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne
decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać dostawę i
montaż urządzeń, - wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje administracyjne,
uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, - założyć
książki obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy wynikające z przepisów prawa, -
przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
obsługujących wszystkie zamontowane urządzenia. Zadanie III: - wykonać
dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w
zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne
decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać dostawę i
montaż urządzeń, - wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje administracyjne,
uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, - założyć
książki obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy wynikające z przepisów prawa, -
przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
obsługujących wszystkie zamontowane urządzenia. W/w zakres robót należy wykonać
zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz z
programami funkcjonalno-użytkowymi. Uwaga: 1. Jeżeli w SIWZ lub programach
funkcjonalno-użytkowych przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została
nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do
określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie
wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia
materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż
wskazane. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją
projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia : a) organizacja i
zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i
przywrócenie do stanu pierwotnego. III.2. Zamawiający przewiduje udzielenie
zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art.
137 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo Zamówień
Publicznych ( tekst jednolity: Dz.U.z 2007 r. Nr 223, III.3. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych. III.4. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości złożenia ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł
(słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
Wykonawca przedkłada formularz oferty. Wykonawca
przedkłada dowód wniesienia wadium. Wykonawca przedkłada zaakceptowane projekty
umów (zaparafowany na każdej ze stron). W przypadku polegania na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków wykonawca zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku ustanowienia pełnomocnika
pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: tak
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub
zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice
Śląskie Biuro Obsługi Petenta (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie