Ząbkowice Śląskie: Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy: 1. Szkole Podstawowej nr 1 ul. Krzywa 9; 57-200 Ząbkowice Śląskie. 2. Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Przedszkolnymi ul. Piastowska 1; 57-200 Ząbkowice Śląskie. 3. Szkole Podstawowej w Braszowicach- Braszowice 76; 57-200 Ząbkowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 253630 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, faks 074 8155445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy: 1. Szkole Podstawowej nr 1 ul. Krzywa 9; 57-200 Ząbkowice Śląskie. 2. Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Przedszkolnymi ul. Piastowska 1; 57-200 Ząbkowice Śląskie. 3. Szkole Podstawowej w Braszowicach- Braszowice 76; 57-200 Ząbkowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III.1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła dla: Zadanie I - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich. Zadanie II - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Przedszkolnymi w Ząbkowicach Śląskich. Zadanie III - Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Braszowicach. W ramach przedmiotu zamówienia należy: Zadanie I : - wykonać dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać dostawę i montaż urządzeń, - wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, - założyć książki obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy wynikające z przepisów prawa, - przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, obsługujących wszystkie zamontowane urządzenia. Zadanie II : - wykonać dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać dostawę i montaż urządzeń, - wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, - założyć książki obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy wynikające z przepisów prawa, - przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, obsługujących wszystkie zamontowane urządzenia. Zadanie III: - wykonać dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót, - wykonać dostawę i montaż urządzeń, - wykonać roboty budowlane, - uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia obiektu do użytkowania, - założyć książki obiektów budowlanych oraz wykonać wpisy wynikające z przepisów prawa, - przeprowadzić szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, obsługujących wszystkie zamontowane urządzenia. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz z programami funkcjonalno-użytkowymi. Uwaga: 1. Jeżeli w SIWZ lub programach funkcjonalno-użytkowych przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia : a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego. III.2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 137 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz.U.z 2007 r. Nr 223, III.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. III.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6, 77.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca przedkłada formularz oferty. Wykonawca przedkłada dowód wniesienia wadium. Wykonawca przedkłada zaakceptowane projekty umów (zaparafowany na każdej ze stron). W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku ustanowienia pełnomocnika pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie Biuro Obsługi Petenta (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie