Ząbkowice Śląskie: UDZIELENIE KREDYTU
TERMOMODERNIZACYJNEGO
W WYSOKOŚCI 365 350 ZŁ.
Numer ogłoszenia: 159018 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200
Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74
8155445.
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU TERMOMODERNIZACYJNEGO W WYSOKOŚCI
365 350 ZŁ..
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Opis przedmiotu: Udzielenie kredytu termomodernizacyjnego w wysokości 365
350 zł na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynku
Przedszkola Publicznego nr 4 w Ząbkowicach Śląskich. Spłata kredytu następować
będzie przez okres 6 lat, w ratach miesięcznych, w terminie od 31.01.2012 roku do 30.06.2017 roku. Ustala się
okres karencji w spłacie kredytu do dnia 31-01-2012 roku. Zabezpieczeniem
kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Źródłem pokrycia
zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami przez cały okres spłaty będą dochody
własne budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie. W celu wstępnego zbadania
zdolności kredytowej zamawiającego do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia Zamawiający dołącza stosowne dokumenty. 2.2. Warunki realizacji
Zamówienia: a. Kwota kredytu 365 350 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt pięć
tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych). b. Okres
kredytowania 6 lat. c. Spłata kredytu nastąpi w 66
ratach. d. Kredytodawca postawi kredyt do dyspozycji
kredytobiorcy z dniem podpisania umowy. Kredytobiorca będzie wykorzystywał
kredyt wnioskując o jego postawienie do dyspozycji do wysokości i w terminach
przez siebie określonych. e. Termin realizacji umowy:
od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017 roku. f. Karencja w spłacie kredytu do dnia 31.01.2012 roku. g. Rata pierwsza płatna w
wysokości 5 535,35 zł, kolejne 65 rat płatne w wysokości 5 535,61 zł w ratach
miesięcznych na ostatni dzień miesiąca, począwszy od 31.01.2012 roku do 30.06.2017 roku. h. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg stawki WIBOR
3M na dzień 14-06-2011 roku. wynoszącej 4,66 % plus
marża banku, natomiast w okresie kredytowania oprocentowanie kredytu oparte
powinno być o średnią stawkę WIBOR 3M za okres od 1 do 10 dnia kalendarzowego
miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będą naliczone odsetki plus marża
banku. i. Odsetki będą naliczane od kwoty faktycznie wykorzystanej
przez zamawiającego w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca. j. Spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych
na koniec każdego miesiąca, bezpośrednio po uruchomieniu kredytu - bez okresu
karencji. k. Stała marża banku nie może być wyższa niż
2%. l. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania prowizji
udzielnego kredytu. m. Do obliczenia odsetek od
kredytu przyjmuje się kalendarz rzeczywisty. n.
Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in
blanco wraz z deklaracją wekslową. o. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż 365 350 zł
oraz zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych spowodowanej wykorzystaniem
niższej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. Bank
kredytujący nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanej kwoty
kredytu. p. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z
tego tytułu z zachowaniem 14-dniowego terminu powiadomienia kredytodawcy o
wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. q. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypada na dzień wolny
od pracy, uznaje się, iż termin ten został zachowany, jeżeli wpłata nastąpi w
pierwszym dniu roboczym po tym dniu..
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości 2 000zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY
, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W
zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane
odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
Projekt
umowy zawierający wszystkie wytyczne Zamawiającego.
III.7)
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 16.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina
10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, Urząd Miejski ul. 1 Maja
15; 57-200 Ząbkowice Śląskie w Biurze Obsługi Petenta ( Parter budynku) w
terminie do dnia 15-07-2011 roku, godz. 10:00.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie