Ząbkowice Śląskie: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY ULICACH : BONIFRATRÓW, MAKOWEJ I MELIORACYJNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH.
Numer ogłoszenia: 241236 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ząbkowice Śląskie , ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, faks 74 8155445.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO PRZY ULICACH : BONIFRATRÓW, MAKOWEJ I MELIORACYJNEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż oświetlenia ulicznego zasilanego z modułów słonecznych wykorzystujących energię słoneczną jako źródło zasilania oraz źródła światła wykonane w technologii LED. Oświetlenie uliczne dotyczy ulic: a) Makowej ( odcinek drogi przylegający do zabudowań mieszkalnych pozbawionych oświetlenia). b) Melioracyjnej ( odcinek drogi wraz z chodnikiem na długości niespełniającym warunków normy dotyczącym oświetlenia ciągów pieszych). c) Bonifratrów ( odcinek drogi, chodnika, parkingu na odcinku wskazanym przez zamawiającego). Należy postawić lampy oświetleniowe na w/w ulicach. Lampy mają posiadać własne zasilanie oraz być wyposażone w słoneczne moduły fotowoltaiczne - produkujące prąd elektryczny z energii słonecznej. Kompletna lampa musi posiadać całkowicie autonomiczny system zasilania/oświetlenia umożliwiający prawie bezprzerwową prace systemu oświetleniowego. Zainstalowane źródła światła muszą spełniać normę oświetleniową dotyczącą odpowiedniej klasy drogi. Pozyskanie energii elektrycznej z energii słonecznej musi umożliwiać pokrycie zapotrzebowania w energię elektryczną wybranych źródeł oświetleniowych. System zasilania będzie wykorzystywał moduły fotowoltaiczne jako źródło zasilania. Lampy muszą posiadać bardzo ekonomiczne źródło światła wraz z systemem ich zasilania. Instalacja ma umożliwiać bezprzewodowe zasilanie budowanego oświetlenia w układzie całorocznym. W okresie zimowym w trudnych warunkach pogodowych i długim okresie nocnym, od zmierzchu do świtu przez okres 8 godzin na dobę z przerwą nocną ( dotyczy I i IV kwartału roku) tj. średnio 17.00-23.00 - 6.00-8.00. W pozostałym okresie tj. wiosna, lato, jesień od zmierzchu do świtu ( dotyczy II i III kwartału roku) tj. średnio od 22.00 -06.00. W przypadku dobrych warunków pogodowych w okresie przerwy nocnej możliwe oświetlenie w zakresie 30% mocy nominalnej. Dobór rozwiązań : a) Ul. Makowa: klasa oświetleniowa: S5. b) Ul. Melioracyjna: klasa oświetleniowa: MEW5, nawierzchnia: R3, wg normy: Lm,Ul,SR. c) Ul. Bonifratrów: klasa oświetleniowa: S5. Wykonywanie szkoleń: Celem szkolenia jest zapewnienie wybranemu personelowi Zamawiającego niezbędnej wiedzy na temat technologii, zasad eksploatacji i obsługi obiektów. Szkolenie winno być przeprowadzone na miejscu w trakcie prowadzenia montażu i winno obejmować: - Zasady poprawnej eksploatacji i działania, Wszelkie szkolenia i instruktaż winny być prowadzone w języku polskim. Koszty związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem szkoleń pokrywa Wykonawca. Zamawiający pokrywa jedynie koszty wynagrodzenia personelu delegowanego na szkolenia. Wszelkie dokumenty szkolenia i dokumenty niezbędne do obsługi powinny być dostarczone (w języku polskim) w co najmniej 3 kopiach. Wszystkie odpowiednie rysunki i DTR zostaną omówione po to aby dać personelowi jasny wgląd w: - projekt całościowy Instalacji - montaż wszystkich elementów - procedury obsługi w każdych warunkach - środki bezpieczeństwa Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: W okresie gwarancyjnym - potwierdzenie przyjęcia informacji o zgłoszeniu usterki 4h W okresie gwarancyjnym - usunięcie usterki 36h od czasu potwierdzonego zgłoszenia W okresie pogwarancyjnym - możliwość podpisania stałej umowy serwisowej. Gwarancja: [przy odporności na średnie warunki atmosferyczne oraz wiatrowe] Okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia będzie zgodny z zaproponowanym w ofercie przez Wykonawcę, jednak nie krótszy niż 5 lat na montaż, urządzenia zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszą niż 3 lata. Wykonawca musi wykonać instrukcję obsługi i eksploatacji dla dostarczanych urządzeń i dostarczyć ją Zamawiającemu w wersji drukowanej oraz na nośniku elektronicznym. Wykona i dostarczy rysunki i schematy połączeń elektrycznych pomiędzy zamontowanymi urządzeniami, przedstawiające całość instalacji po wykonaniu. [brak dokumentacji instrukcji obsługi oraz sposobu wymiany uszkodzonych elementów powinien dyskwalifikować Wykonawcę w zakresie określonej kwoty np. 15% wartości zlecenia - punkt do umowy] Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych przynajmniej w okresie gwarancji A w okresie pogwarancyjny umożliwi zamawiającemu serwis na odrębnie ustalonych warunkach Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające, że zastosował minimalne sposoby zabezpieczające przed aktami wandalizmu i kradzieży [śruby zrywalne, nakrętki nietypowe] Wykonawca przekaże użytkownikowi wszystkie narzędzia potrzebne do zaprogramowania systemu, oraz wszystkie programy aplikacyjne w wersjach źródłowych. Wykonawca musi w ofercie udowodnić że jego źródła światła spełniają następujące warunki określone normą w tabeli zawierającej charakterystykę poszczególnych źródeł światła. Wykonawca musi dostarczyć: - pliki fotometryczne zastosowanych opraw w celu umożliwienia weryfikacji poprawności oferty [weryfikacji dokonuje wyznaczona pracownia projektowa] - oświadczenie, że 30% występujących produktów zostało wyprodukowane na terenie Polski [dopuszczalne z zagranicznych komponentów]; np - źródło światła - słup wraz z konstrukcją nośną Zaleca się zainstalowanie modułów fotowoltaicznych pochodzących od rzetelnych producentów/dostawców ze względu na dobrą jakość produktu, dostępność, parametry, gwarancję i sposób reklamacji. Należy pamiętać o fakcie, że obliczenia zarówno uzysku energii elektrycznej z promieniowania słonecznego jak i efektywności źródła światła przeprowadza się dla konkretnych modeli i nie wolno takich danych przenosić na inne urządzenia, przez analogię porównując tylko jeden parametr np. moc w Watach [W] Szczegółowy zakres prac został opracowany w Programie Funkcjonalno- Użytkowym , który stanowi załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00-0, 09.33.20.00-5, 09.33.10.00-0, 09.33.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

Każde z zamontowanych urządzeń ( modułów fotowoltaicznych) winno posiadać zaświadczenia (certyfikaty) lub deklarację zgodności , że każdy użyty produkt został wykonany zgodnie z normą: IEC EN-61730 IEC EN 61215

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie; Biuro Obsługi Petenta ( parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia 

 

Załącznik Nr 10 do SIWZ

 

 

Z upoważnienia

Burmistrza Ząbkowic Śl.

(-) Piotr Miernik