Ząbkowice Śląskie, 2011-06-30
Odpowiedzi na zapytania nr 1
Wszyscy uczestnicy postępowania
Zgodnie z art. 38 ust 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 204 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informuję, że do
zamawiającego wpłynęło zapytanie. Treść zapytania wraz z wyjaśnieniami
zamawiający przekazuje poniżej:
Zamawiający potwierdza, że okres gwarancji wynosi 36
miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (
bez uwag) protokołu końcowego. W związku z tym ulegnie zmianie zapis :
§ 11 Gwarancja jakości i uprawnienia z tytułu
rękojmi
1.Wykonawca udziela Zamawiającemu
gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od dnia
podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający
modyfikuje zapis dot. zapłaty wynagrodzenia w projekcie umowy:
§ 5 Wynagrodzenie i zapłata wynagrodzenia
4.
Płatności będą dokonywane
przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od
daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z
zatwierdzonym protokołem odbioru robót.
Ulega zmianie na:
4.
Płatności będą dokonywane
przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 90dni od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót.
Z poważaniem
Burmistrz
(-) Marcin Orzeszek