Gmina Ząbkowice Śląskie
Ul. 1-go Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
tel. ( 074) 8165-300 ; fax.: (074) 8 155-445
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU OGRANICZONYM
o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst
jednolity Dz. U. z
2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
Zamawiający |
Gmina Ząbkowice Śląskie Ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie |
Przedmiot zamówienia |
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach
Śląskich przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy. |
Termin wykonania zamówienia |
Od podpisania umowy do 31.12.2010 r. |
Tryb zamówienia |
Przetarg ograniczony. |
Publikacja ogłoszenia |
Ogłoszenie wywieszono w
siedzibie zamawiającego, ogłoszono na stronie internetowej: www.zabkowiceslaskie.pl oraz
zamieszczono w BZP na stronach portalu internetowego UZP: |
Zakres zamówienia |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa
polegająca na obsłudze prawnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich. W zakres usługi
wchodzą następujące czynności: 1)
opiniowanie
projektów uchwał Rady Miejskiej w Ząbkowicach
Śląskich, 2)
opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez
Burmistrza Miasta Ząbkowice
Śląskie, 3)
przygotowywanie,
prowadzenie i reprezentowanie spraw Gminy Ząbkowice
Śląskie przed sądami, 4)
prowadzenie egzekucji zasądzonych należności, a także
podejmowanie czynności prawnych w
zakresie postępowania egzekucyjnego w administracji, 5)
doradztwo prawne, konsultacje i udzielanie opinii prawnych w
sprawach związanych z
działalnością Rady, Burmistrza, Urzędu Miasta- w zależności od potrzeb, 6)
udzielanie wyjaśnień i informacji pracownikom Urzędu Miasta, w
kwestiach prawnych związanych z wykonywanymi obowiązkami na poszczególnych
stanowiskach - w zależności od potrzeb, 7)
uczestniczenie w sesjach Rady Miasta. 8)
Wykonawca
usługi, w celu wypełniania powyższych obowiązków,
zobowiązany będzie co najmniej dwa razy w tygodniu na minimum 8 godzin przybyć do Urzędu Miasta
w Ząbkowicach Śląskich.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. . |
Tryb postępowania |
Przetarg ograniczony |
Przewidywana liczba Wykonawców którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu. |
Kwalifikacja Wykonawców nastąpi na podstawie oceny warunku udziału w postępowaniu dotyczącego
posiadanego przez Wykonawcę
doświadczenia. (warunek 2). 5 Wykonawców, którzy wykażą się największym doświadczeniem (przedstawią
największą liczbę referencji) zostanie
zaproszonych do złożenia
oferty. |
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu |
04 stycznia 2008 r. do godz. 10:00 |
Miejsce składania wniosków |
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich Ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie Wnioski należy składać w sekretariacie. |
Warunki udziału: |
Warunek 1: (znaczenie
warunku – standardowe) Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w
zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Warunek 2: (znaczenie
warunku – ponad standardowe – kwalifikujące Wykonawców) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Warunek 3: (znaczenie
warunku – standardowe) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek 4: (znaczenie warunku – standardowe) Nie podleganie wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia . |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu: |
Oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
dokona komisja przetargowa. Ocena spełnienia warunków będzie oparta na
informacjach zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach złożonych przez
Wykonawców. Zamawiający oceni spełnianie warunków wg formuły
„spełnia – nie spełnia”. Zamawiający dokona
kwalifikacji wykonawców na podstawie oceny spełnienia warunku 2 wg zapisów
Instrukcji złożenia wniosku umieszczonej na stronie Zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach
jakie mają dostarczyć Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków
udziału w postępowaniu |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o
dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Do reprezentowania
Wykonawcy upoważnione są osoby wskazane z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie (art. 23 ustawy Pzp) konieczne jest złożenie pełnomocnictwa
upoważniającego jeden z podmiotów (Lidera) do reprezentacji. Do wniosku
należy dołączyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków
udziału w postępowaniu wymienionych powyżej. Warunek 1: a) Odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę
prawną, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania
ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.
Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wspólnego składania wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa je każdy z uczestników
(Partnerów). Warunek 2: a) Oświadczenie o treści
określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)
Wykaz wykonanych w ostatnim roku usług prawnych, w zakresie porównywalnym z
zakresem niniejszego zamówienia w jednostkach samorządu terytorialnego oraz
doświadczenie w tworzeniu i funkcjonowaniu specjalnych stref ekonomicznych. Do
wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały
wykonane należycie. Warunek 3: a)
Wykaz imienny osób które z ramienia Wykonawcy będą bezpośrednio realizować
usługę oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek 4: a)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W
przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy i Lider
wskazany w pełnomocnictwie. |
Wadium |
Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium |
Kryteria oceny ofert |
Cena 100% |
Termin związania ofertą |
30 dni |
Wykorzystanie aukcji elektronicznej |
Zamawiający nie
przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej |
Adres strony internetowej na której dostępna jest
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
Zamawiający nie
przewiduje udostępnienia SIWZ na stronie
internetowej |
Osoba do kontaktu z Wykonawcami |
Beata Łoboda tel. ( 0/74 ) 8 165-317 |