Zarządzenie Nr 31/III/ORG-08
Burmistrza Ząbkowic Śląskich
z dnia 6 marca 2008 roku



w sprawie: czasu pracy na stanowiskach do spraw obsługi petentów w Biurze Obsługi Petenta

 

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 17 Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wprowadzonego zarządzeniem Nr 166/XI/ORG-06 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 16 listopada 2006 roku zarządzam, co następuje:

 

§1.W związku z koniecznością zapewnienia mieszkańcom Gminy Ząbkowice Śląskie szerokiej pomocy w zakresie zabezpieczenia korzystnych możliwości do dokonywania czynności składania wniosków i innych dokumentów oraz ich odbioru ustalam dla stanowisk pracy ds. obsługi petentów w Biurze Obsługi Petenta w Wydziale Organizacyjnym indywidualny zmianowy czas pracy w okresie od 10.03 - 31.12.2008 roku w godzinach
od godz. 7.00 do 17.00, praca przemienna w okresach tygodniowych.

§2. Zobowiązuję Kierownika Wydziału Organizacyjnego do ustalenia harmonogramu czasu pracy w godzinach i okresie wskazanym w §1 oraz wykonania niniejszego zarządzenia.

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wyłożeniu do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu oraz zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

 

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

/-/Krzysztof Kotowicz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uzasadnienie _______________________________________________________________

 

 

     W myśl art. 31 oraz art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) burmistrz jest kierownikiem urzędu, kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz. Zadania wykonuje przy pomocy urzędu gminy. § 17 Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wprowadzonego zarządzeniem Nr 166/XI/ORG-06 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 16 listopada 2006 roku stanowi, że wykonywanie pracy poza godzinami ustalonymi w Regulaminie Pracy następuje wyłącznie na podstawie polecenia służbowego pracodawcy. W związku z uruchomieniem Biura Obsługi Petenta zachodzi konieczność wydłużenia czasu pracy na stanowiskach ds. obsługi petentów w Urzędzie Miejskim w Ząbkowicach Śląskich celem umożliwienia mieszkańcom Gminy Ząbkowice Śląskie szerokiej pomocy w zakresie zabezpieczenia korzystnych możliwości do dokonywania czynności składania wniosków i innych dokumentów oraz ich odbioru.

  
    Biorąc powyższe pod uwagę wprowadzenie niniejszego zarządzenia uważam za zasadne.

 

 

Sporządziła:

                    Iwona Aibin

             Sekretarz Gminy w/m

                   

 

 

Ząbkowice Śląskie, dn. 6 marca 2008 roku.