Zarządzenie Nr 217/XII/ORG-07
Burmistrza Ząbkowic Śląskich
z dnia 14 grudnia 2007 roku



w sprawie: czasu pracy na stanowiskach do spraw dowodów osobistych i ewidencji  ludności

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 17 Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wprowadzonego zarządzeniem Nr 166/XI/ORG-07 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 16 listopada 2006 roku zarządzam, co następuje:

 

§1. 1.  W związku z koniecznością zapewnienia mieszkańcom Gminy Ząbkowice Śląskie szerokiej pomocy w zakresie zabezpieczenia korzystnych możliwości do dokonywania czynności składania wniosków o wymianę dowodów osobistych oraz ich odbioru ustalam dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości (stanowiska ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych) indywidualny zmianowy czas pracy w okresie od 17.12 - 31.12.2007 roku w godzinach od godz. 7.30 do 18.00, praca przemienna w okresach tygodniowych.

2.    Ustalam również dzień 29 grudnia 2007 roku (sobota) dniem pracy dla stanowisk ds. dowodów osobistych w zamian za udzielenie dni wolnych (praca w godz. 7.30-15.30).

§2. Zobowiązuję Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości do ustalenia harmonogramu czasu pracy w godzinach i okresie wskazanym w ust. 1 i 2 oraz wykonania niniejszego zarządzenia.


§3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wyłożeniu do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu oraz zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

 

 

 

                                                                                            Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                                  /-/ Krzysztof Kotowicz

 

Uzasadnienie _______________________________________________________________

 

 

     W myśl art. 31 oraz art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) burmistrz jest kierownikiem urzędu, kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz. Zadania wykonuje przy pomocy urzędu gminy. Zgodnie z ustawą z 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych proces wymiany dowodów kończy się 31 grudnia 2007 roku. W przyjętej przez Sejm w dniu 7 września b.r. ustawie o czasowym posługiwaniu się dowodami osobistymi wydanymi przed dniem 1 stycznia 2001 roku, wydłużono okres posługiwania się starymi, książeczkowymi dowodami osobistymi do dnia 31 marca 2008 roku. 

    Biorąc powyższe pod uwagę zachodzi konieczność zapewnienia mieszkańcom Gminy Ząbkowice Śląskie szerokiej pomocy w zakresie zabezpieczenia korzystnych możliwości do dokonywania czynności składania wniosków o wymianę dowodów osobistych oraz ich odbioru należało ustalić dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości (stanowiska ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych) indywidualny zmianowy czas pracy w okresie od 17.12 - 31.12.2007 roku.

 

 

 

 

 

Sporządziła:  Iwona Aibin

            Sekretarz Gminy w/m

                   

 

 

Ząbkowice Śląskie, dn. 14 grudnia 2007 roku.