Zarządzenie Nr 129/VIII/ORG-08
Burmistrza Ząbkowic Śląskich
z dnia 12 sierpnia 2008 roku
w
sprawie: zmiany Regulaminu
Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 2, art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o
samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z
2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje :
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w
Ząbkowicach Śląskich zatwierdzonym Zarządzeniem Nr 103/V/OR-2007 z dnia 31 maja
2007 roku zmienionym zarządzeniem : Nr 106/V/ORG-07 z
dnia 31 maja 2007 roku, Nr 129/VI/ORG-07 z dnia 29 czerwca 2007 roku, Nr
141/VIII/ORG-07 z dnia 7 sierpnia 2007 roku, Nr 152/VIII/ORG-07 z dnia 29
sierpnia 2007 roku, Nr 168/IX/ORG-07 z dnia 21 września 2007 roku oraz
zarządzeniem Nr 191/X/ORG-07 z dnia 24 października 2007 roku wprowadza się
następujące zmiany:
§ 7 ust. 3 pkt 3.1.3 . otrzymuje
następujące brzmienie:
"
3. Straż Miejska - SMI
1)
komendant Straży Miejskiej - 1 etat
2)
strażnik miejski - 6 etatów"
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2008
roku i podlega zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.
Burmistrz Ząbkowic Śląskich
/-/
Krzysztof Kotowicz
Uzasadnienie____________________________________________________________
Art. 33 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(tekst jednolity : Dz. U. 2001 nr
142, poz. 1591 z późń. zm ) stanowi, iż burmistrz wykonuje zadania przy
pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa
regulamin organizacyjny, nadany przez burmistrza w drodze zarządzenia. I dalej
art. 40 ust. 2 pkt 2 - wyżej cytowanej ustawy - na
podstawie niniejszej ustawy organy gminy mogą wydawać akty prawa miejscowego w
zakresie (.) organizacji urzędów i instytucji gminnych.
Wobec powyższego wydanie
przedmiotowego zarządzenia uważam za zasadne.
Sporządziła:
Edyta
Balicka
Inspektor
ds.
administracyjno-prawnych
Ząbkowice Śląskie, dnia 12 sierpnia 2008 roku