Załącznik nr 6

do Uchwały nr IV/17 /2010 Rady Miejskiej

Ząbkowic Śląskich z dnia 30 grudnia2010 roku

 

 

 

Plan pracy

Komisji Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami

Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich

na 2011 rok

 

Styczeń 2011r.

1.                  Analiza projektu budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie na 2011 rok dotycząca terenów wiejskich.

2.                  Plany urządzeniowo- rolne Gminy Ząbkowice Śląskie.

3.                  Sprawy różne.

 

Luty 2011r.

1.                   Spotkanie z przedstawicielami RODR-u i Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa odnośnie możliwości skorzystania z funduszy strukturalnych przez rolników w Gminie Ząbkowice Śląskie.

2.                  Gospodarka nieruchomościami:

.                     Informacja odnośnie sprzedaży mieszkań w 2010 roku.

.                     Sprawy różne.

 

Marzec 2011r.

1.                  Ocena stanu dróg gminnych i powiatowych na terenie wiejskim.

2.                  Stan rowów melioracyjnych i cieków wodnych.

3.                  Sprawy różne.

 

Kwiecień 2011r.

1.                  Zapoznanie się z nieruchomościami Gminy przeznaczonymi do sprzedania.

2.                  Spotkanie z sołtysami i instytucjami współpracującymi z rolnikami.

3.                  Sprawy różne.

 

Maj 2011r.

1.                  Zapoznanie się z realizacją wniosków przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa dotyczących dopłat bezpośrednich.

2.                  Sprawy różne.

 

Czerwiec 2011r.

1.                  Spotkanie z podmiotami skupującymi płody rolne na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie.

2.                  Sprawy różne.

 

Lipiec 2011r.

Przerwa wakacyjna.

Sierpień 2011r.

1.                  Analiza wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie za I półrocze 2011r.

2.                  Przygotowanie do dożynek gminnych 2011

3.                  Sprawy różne.

 

Wrzesień 2011r.

1.                  Omówienie akcji skupowej zbóż.

2.                  Sprawy różne.

 

Październik 2011r.

1.                  Informacja z wykonania inwestycji na terenie wiejskim.

2.                  Sprawy różne.

 

Listopad 2011r.

1.                  Analiza stawek podatków i opłat lokalnych na 2012r.

2.                  Sprawy różne.

 

Grudzień 2011r.

1.                  Podsumowanie pracy komisji za 2011r.

2.                  Opracowanie planu pracy  komisji na 2012r.

3.                  Sprawy różne.

 

Komisja ponadto będzie opiniować projekty uchwał oraz sprawy przedłożone przez Burmistrza, wynikające z bieżącej działalności, zgodnie z zakresem działania komisji.

 

Przewodniczący Komisji

     (-) Antoni Dulęba