Załącznik nr 3
do Uchwały nr
IV/17 /2010 Rady Miejskiej
Ząbkowic
Śląskich z dnia 30 grudnia2010 roku
Plan pracy
Komisji Przestrzegania Prawa i Porządku
Publicznego
Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na rok 2011.
STYCZEŃ
1.Sprawozdanie
komendanta Straży Miejskiej z realizacji zadań zawartych w Regulaminie
utrzymania czystości i porządku publicznego na terenie miasta i gminy Ząbkowice
Śląskie za rok 2010.
LUTY
1.Informacja
Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ze swojej działalności.
2.Ocena
zagrożenia przeciwpowodziowego na terenie gminy ze szczególnym uwzględnieniem
wsi
Strąkowa i Olbrachcice Wielkie (informacja
pełnomocnika ds. zarządzania kryzysowego).
MARZEC
1.Ocena stanu czystości i porządku w mieście połączona
z wizją lokalną:
-Ulice, place, chodniki
-Skwery, nieużytki, parki
-Korytarze, klatki schodowe, elewacje budynków
2.Ocena stanu czystości i porządku na terenach
wiejskich połączona w wizją lokalną
KWIECIEŃ
1.Przegląd gminnych obiektów budowlanych (szkół, ZOK,
administracyjnych świetlic gminy pod względem ochrony p. pożarowej i
bezpieczeństwa).
MAJ
1.Zorganizowanie spotkania z Komendantem Powiatowej
Policji, Komendantem Straży Miejskiej, Prokuratorem Rejonowym
2.Wysłuchanie informacji: Prokuratora Rejonowego o stanie
przestępczości i jej zwalczaniu w gminie i w mieście Ząbkowice Śląskie (na
podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1985 roku o prokuraturze art. 9 pkt 2)
3.Wysłuchanie Komendanta Powiatowego Policji na temat:
inicjowania i organizowania działań mających na celu zapobieganie popełniania
przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennymi i współdziałanie w tym
zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacyjnymi społecznymi
oraz wyników kontroli przestrzegania przepisów porządkowych i administracyjnych
związanych z działalnością publiczną lub obowiązujących w miejscach publicznych
(na podstawie ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji Dz.U. z 10 maja 1990 roku).
4.Wysłuchanie Komendanta Państwowej Straży Pożarnej o
stanie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Ząbkowice Śląskie.
CZERWIEC
1.Ocena stanu bezpieczeństwa placów zabaw dla dzieci w
otoczeniu szkół i przedszkoli połączona z wizją lokalną.
LIPIEC
1.Przerwa wakacyjna
SIERPIEŃ
1.Spotkanie z sołtysami i radami sołeckimi oraz
zarządami osiedli z terenu Gminy Ząbkowice Śląskie i omówienie problemów z
zakresu przestrzegania prawa i porządku publicznego na terenach wiejskich.
WRZESIEŃ
1.Wysłuchanie Informacji Powiatowego Inspektora
Nadzoru Budowlanego o stanie obiektów budowlanych na terenie gminy Ząbkowice
Śląskie.
PAŹDZIERNIK
1.Przygotowanie
służb, jednostek organizacyjnych do tzw. "Akcji Zima".
LISTOPAD
1.Opiniowanie budżetu na rok
2012
GRUDZIEŃ
1.Podsumowanie pracy komisji
za rok 2011
Przewodniczący
Komisji
(-) Krzysztof
Gnach