Załącznik nr 3

do Uchwały nr IV/17 /2010 Rady Miejskiej

Ząbkowic Śląskich z dnia 30 grudnia2010 roku

 

 

 

Plan pracy

Komisji Przestrzegania Prawa i Porządku Publicznego

 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na rok 2011.

 

STYCZEŃ

 

1.Sprawozdanie komendanta Straży Miejskiej z realizacji zadań zawartych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku publicznego na terenie miasta i gminy Ząbkowice Śląskie za rok 2010.

 

LUTY

 

1.Informacja Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ze swojej działalności.

2.Ocena zagrożenia przeciwpowodziowego na terenie gminy ze szczególnym uwzględnieniem wsi 

     Strąkowa i Olbrachcice Wielkie (informacja pełnomocnika ds. zarządzania kryzysowego).

 

MARZEC

 

1.Ocena stanu czystości i porządku w mieście połączona z wizją lokalną:

-Ulice, place, chodniki

-Skwery, nieużytki, parki

-Korytarze, klatki schodowe, elewacje budynków

2.Ocena stanu czystości i porządku na terenach wiejskich połączona w wizją lokalną

 

KWIECIEŃ

 

1.Przegląd gminnych obiektów budowlanych (szkół, ZOK, administracyjnych świetlic gminy pod względem ochrony p. pożarowej i bezpieczeństwa).

 

MAJ

 

1.Zorganizowanie spotkania z Komendantem Powiatowej Policji, Komendantem Straży Miejskiej, Prokuratorem Rejonowym

2.Wysłuchanie informacji: Prokuratora Rejonowego o stanie przestępczości i jej zwalczaniu w gminie i w mieście Ząbkowice Śląskie (na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1985 roku o prokuraturze art. 9 pkt 2)

3.Wysłuchanie Komendanta Powiatowego Policji na temat: inicjowania i organizowania działań mających na celu zapobieganie popełniania przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennymi i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacyjnymi społecznymi oraz wyników kontroli przestrzegania przepisów porządkowych i administracyjnych związanych z działalnością publiczną lub obowiązujących w miejscach publicznych (na podstawie ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji Dz.U.  z 10 maja 1990 roku).

4.Wysłuchanie Komendanta Państwowej Straży Pożarnej o stanie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Ząbkowice Śląskie.

 

CZERWIEC

 

 

1.Ocena stanu bezpieczeństwa placów zabaw dla dzieci w otoczeniu szkół i przedszkoli połączona z wizją lokalną.

 

LIPIEC

 

1.Przerwa wakacyjna

 

SIERPIEŃ

 

1.Spotkanie z sołtysami i radami sołeckimi oraz zarządami osiedli z terenu Gminy Ząbkowice Śląskie i omówienie problemów z zakresu przestrzegania prawa i porządku publicznego na terenach wiejskich.

 

 

 

WRZESIEŃ

 

1.Wysłuchanie Informacji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o stanie obiektów budowlanych na terenie gminy Ząbkowice Śląskie.

 

 

 

PAŹDZIERNIK

 

1.Przygotowanie służb, jednostek organizacyjnych do tzw. "Akcji Zima".

 

 

LISTOPAD

 

1.Opiniowanie budżetu na rok 2012

 

 

GRUDZIEŃ

 

1.Podsumowanie pracy komisji za rok 2011

 

 

 

                                                                                              Przewodniczący Komisji

                                                                                                 (-) Krzysztof Gnach