Zarządzenie Nr 168/IX/ORG-07
Burmistrza Ząbkowic Śląskich
z dnia 21 września 2007 roku

 

w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

Na podstawie art. 33 ust.1 i 2, art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich  zatwierdzonym zarządzeniem Nr 103/V/OR-07 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 31 maja 2007 roku, zmienionym: zarządzeniem Nr 106/V/ORG-07 z dnia 31 maja 2007 roku, zarządzeniem Nr 129/VI/ORG-07 z dnia 29 czerwca 2007 roku, zarządzeniem Nr 141/VIII/ORG-07 z dnia 7 sierpnia 2007 roku oraz zarządzeniem Nr 152/VIII/ORG-07 z dnia 29 sierpnia 2007 roku wprowadza się następujące zmiany:

 

 

1) § 7 ust. 3 pkt 3.3 otrzymuje następujące brzmienie:

 

"3.3. Pion Zastępcy Burmistrza drugiego - ZB 2:

 

          1.      Wydział Edukacji, Kultury i Sportu - EKS:

1) kierownik wydziału - 1 etat,

2) stanowisko ds. finansowo - administracyjnych - 1 etat,

3) stanowisko ds. administracyjno - opiekuńczych - 1 etat,

4) stanowisko ds. obsługi izby pamiątek i krzywej wieży - 1etat,

5) stanowisko ds. koordynacji profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i  narkomanii - 1 etat.

6) stanowisko pomocnicze i obsługa (robotnik gospodarczy w Izbie Pamiątek Regionalnych - 1 etat).

 

2.  Wydział Rozwoju Lokalnego i Zamówień Publicznych - RLZ:

     1) kierownik wydziału - 1 etat,    

     2) stanowisko ds. aktywizacji gospodarczej, promocji i turystyki - 1 etat,

     3) stanowisko ds. funduszy europejskich i krajowych - 1 etat,

           4) stanowisko ds. zamówień publicznych - 1 etat".

 

2) W § 7 ust. 3 pkt 3.4 otrzymuje brzmienie:

 

"3.4. Pion Sekretarza Gminy - SG:

 

 1. Wydział Organizacyjny - ORG (funkcję kierownika wydziału pełni Sekretarz):

1)  stanowisko ds. kadr - 1etat,

2)  stanowisko ds. gospodarczych - 1 etat,

3)  stanowiska pomocnicze i obsługa (1 etat konserwator - dozorca, 2 etaty sprzątaczek),

4)    stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy - 1/3 etatu,

5)  stanowisko ds. obsługi informatycznej Urzędu - 2 etaty,

6)  stanowisko ds. administracyjno-prawnych - 1 etat

 

 2.      Wydział Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości - SOP:

1)     kierownik wydziału - 1 etat,

2)     stanowisko ds. ewidencji ludności i bezpośredniej obsługi petentów - 1 etat,

3)     stanowisko ds. dowodów osobistych i bezpośredniej obsługi petentów - 2 etaty,

4)   stanowisko ds. inicjatyw gospodarczych - 1 etat.

 

 3.   Biuro Rady Miejskiej - BRM:

1)     stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych - 2 etaty,

 

 4.  Biuro Obsługi Petenta - BOP:

1)      stanowiska ds. obsługi petentów Urzędu - 2 etaty,

2)    stanowisko ds. archiwizacji dokumentów - 1 etat,

      3)      stanowiska doręczycieli przesyłek - 2 etaty.

 

       5.  Sekretariat - ORG-2:

         1) stanowisko ds. obsługi sekretarskiej Burmistrza i Zastępców Burmistrza - 1 etat,

         2) asystent Burmistrza - 1 etat".

 

 

  

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wyłożeniu do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu oraz zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

 

 

 

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

                                                                                                        /-/ Krzysztof Kotowicz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uzasadnienie ______________________________________________________________

    

                                  

     Art. 33 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) stanowi, iż burmistrz wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez burmistrza w drodze zarządzenia. I dalej art. 40 ust. 2 pkt 2 - wyżej cyt. ustawy - na podstawie niniejszej ustawy organy gminy mogą wydawać akty prawa miejscowego w zakresie (...) organizacji urzędów i instytucji gminnych.

   Wobec powyższego wydanie przedmiotowego zarządzenia uważam za zasadne.

 

 

 

 

Sporządziła:      Iwona Aibin

                  Sekretarz Gminy w/m

                   

 

 

Ząbkowice Śląskie, dn. 21 września 2007 roku.