Zarządzenie Nr  173  /IX/ORG-2008

Burmistrza Ząbkowic Śląskich

z dnia 30 września  2008 roku

 

w sprawie: powołania komisji do opiniowania wniosków pracowników dotyczących skierowań na studia wyższe i podyplomowe oraz zasad działania tej komisji

 

Na podstawie art. 31, 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 2001r., Dz.U.Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 17, art. 94 pkt 6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Komisję do opiniowania wniosków pracowników dotyczących skierowań na studia wyższe i podyplomowe, zwaną dalej Komisją, w składzie:

1.      Iwona Aibin               - Przewodniczący Komisji

1.      Bożena Gwóźdź        - Zastępca Przewodniczącego Komisji

2.      Edyta Balicka            - Sekretarz Komisji

3.      Maria Borucka          - Członek Komisji

4.      Beata Bedri               - Członek Komisji

§ 2 . Do zadań Komisji należeć będzie opiniowanie wniosków pracowników dotyczących skierowań na studia wyższe i podyplomowe.

 

§ 3. Po zajęciu stanowiska przez Komisję i sporządzeniu protokołu ostateczną decyzję w sprawie skierowania pracownika na studia wyższe lub podyplomowe oraz zwrot kosztów  z tym związanych podejmuje Burmistrz  Ząbkowic Śląskich

§   4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

§ 5. Traci moc Zarządzenie 29  /III/ORG-2008 Burmistrza Ząbkowic Śląskich  z dnia 3 marca  2008 roku w sprawie powołania komisji do opiniowania wniosków pracowników dotyczących skierowań na studia wyższe i podyplomowe oraz zasad działania tej komisji

 

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wyłożeniu do publicznego wglądu w siedzibie Urzędu oraz zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

                                                                                                                                 Burmistrz

                                                                                                                      (-) Krzysztof Kotowicz

 

 

 

 

Uzasadnienie____________________________________________________________

 

 

W myśl art. 31, 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) burmistrz jest kierownikiem urzędu, kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz. Zadania wykonuje przy pomocy urzędu gminy.

            Art. 17, 94 pkt 6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks Pracy (Dz. U. 1998 Nr 21 poz. 94 z póżn. zm.) stanowi: Pracodawca jest obowiązany ułatwić pracownikom podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Głównym celem systemu podnoszenia kwalifikacji pracowników Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich jest zapewnienie kompetencji kadry pracowniczej o umiejętnościach i wiedzy pożądanej ze względu na obecne i przyszłe zadania oraz uzyskanie informacji na temat jakości szkolenia i jego przydatności do realizacji tych zadań.

Pracownicy Urzędu Miejskiego podnoszący swoje kwalifikacje w formach szkolnych i pozaszkolnych mogą złożyć pisemny wniosek o dofinansowania kształcenia, który będzie opiniowany przez Komisję powołaną niniejszym Zarządzeniem.

 

 

 

Sporządziła: ………………………….

                          Edyta Balicka

                               Inspektor

                ds. administracyjno-prawnych

 

 

Ząbkowice Śląskie, dnia  30 września 2008 roku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1. Pan Krzysztof Kotowicz - Burmistrz Ząbkowic Śląskich w/m

2. Pan Ireneusz Woźniakowski - Z-ca Burmistrza pierwszy w/m

3. Pan Waldemar Markiewicz - Z-ca Burmistrza drugi w/m

4. Pani Iwona Aibin - Sekretarz Gminy w/m

5. Pani Bożena Kurczyna- Skarbnik Gminy w/m

6. Pani Danuta Małozięć - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w/m

7. Pan Ryszard Sobala - Komendant Straży Miejskiej w/m

8. Pan Marcin Orzeszek - Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości w/m

9. Pan Wojciech Jankowski - Kierownik Wydziału Infrastruktury Komunalnej w/m

10. Pani Grażyna Grzeszczak - Kierownik Wydziału Gospodarki Przestrzennej w/m

11. Pani Maria Pater - Kierownik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu w/m

12. Pani Bożena Gwóźdź - Inspektor ds. Kadr w/m

13. A/a