Zarządzenie Nr 103/V/OR-07
Burmistrza Ząbkowic Śląskich
z dnia 31 maja 2007 roku

 

w sprawie: regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich

 

Na podstawie art. 33 ust.1, pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

 

§ 1. Organizację i zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl. określa regulamin organizacyjny stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 


§ 2. Zobowiązuję Sekretarza Gminy do rozpowszechnienia niniejszego regulaminu organizacyjnego wśród pracowników Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

 

 

§ 3. Traci moc zarządzenie nr 2/I/OR-2007 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 8 stycznia 2007 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich oraz zarządzenie nr 54/III/OR-2007 Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 27 marca 2007 roku o zmianie zarządzenia Nr 2/I/OR-2007 z dnia 8 stycznia 2007 roku.

 


§ 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

(-) Krzysztof Kotowicz

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

 

 

 

Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

 

Załącznik Nr 1  Zakres działania komórek organizacyjnych i stanowisk w urzędzie.

 

Załącznik Nr 2  Wykaz zastępstw kierowników i koordynatorów urzędu.

 

Załącznik Nr 3  Schemat Organizacyjny Urzędu Miejskiego.

 

Załącznik Nr 4   Wykaz gminnych jednostek organizacyjnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

Uzasadnienie ______________________________________________________________

    

    

 

     W myśl art. 33 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2001 nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) burmistrz wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez burmistrza w drodze zarządzenia.

    Dążąc do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich w kontekście zachodzących przemian w administracji publicznej celowym jest wprowadzenie zmian w regulaminie organizacyjnym zmierzających do jak najlepszego wykorzystania potencjału ludzkiego i zapewnienia odpowiedniego poziomu zaspokajania potrzeb wspólnoty samorządowej. Reorganizacja urzędu ma usprawnić pracę międzywydziałową, zwiększyć efektywność urzędowania i nadzoru, a przede wszystkim ułatwić mieszkańcom dostęp do świadczonych przez urząd usług.

    Pracownicy samorządowi pełnią służebną rolę w stosunku do mieszkańców Gminy
i obowiązującego prawa, poprzez wykonywanie określonych ustawami zadań publicznych,
z każdorazowym uwzględnieniem interesów społeczności lokalnej oraz dobra Rzeczypospolitej Polskiej.

    Wobec powyższego wydanie przedmiotowego zarządzenia jest zasadne.

 

 

 

Sporządziła: Iwona Aibin - Sekretarz Gminy w/m

                    Edyta Balicka - Inspektor w/m

 

 

 

Ząbkowice Śląskie, dn. 31 maja 2007 roku.