UCHWAŁA NR VIII/39/2006
RADY MIEJSKIEJ ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
z dnia 8 września 2006 r.
w sprawie zmiany
Uchwały Nr IV/13/2006 Rady Miejskiej Ząbkowice Śląskie z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie regulaminu
utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 z dnia
8 marca 1990 r. ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.
1591 ze zm.) oraz art. 3 ust 1 i art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września
1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r.
Nr 236, poz. 2008), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ząbkowicach Śląskich, Rada Miejska Ząbkowice
Śląskie uchwala, co następuje:
§ 1
W Uchwale Nr IV/13/2006 Rady Miejskiej Ząbkowice Śląskie z
dnia 28 kwietnia 2006 r. skreśla się:
1) w § 3 pkt
3,4,5,6,8,9,10,11,12,13,15,16,17,18
2) w § 4 pkt 4, lit. a, słowa: „
jezdni, przystanków autobusowych”
3) w § 4 pkt 4 lit. c,e,f.
4) w § 6 ust. 11, 13
5) w § 12, ust. 6.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się
Burmistrzowi Miasta Ząbkowice Śląskie.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie
14 dni od jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej
(-) Andrzej Dominik